Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 135788/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR NR. 59, Localitatea: Braila, Cod postal: 810580, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA IBANESCU, Tel. +40 0239694200, Email: [email protected], Fax: +40 0239611012, Adresa internet (URL): www.spitalpsihiatriebraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie"Sf.Pantelimon" Braila, Calea Calarasilor nr.59, judet Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima este valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 738, 969 si 1, 104, 402RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se va prelungi pe o perioada de maxim 4 luni pana la 30.04.2013
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In suma fixa ce nu depaseste 2% din valoarea estimata a fiecarui lot, conform informatiilor suplimentare din descrierea loturilor.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin una din modalitatile: -OP in contul RO76TREZ15115006XXX007273 deschis la Trezoreria Mun.Braila;
-prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara/societate de asigurari (Formular F4 Sectiunea Formulare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita prin una din modalitatile: -OP in contul RO76TREZ15115006XXX007273 deschis la Trezoreria Mun.Braila;
-prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara /societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din contractul cu CAS Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si 181 al OUG NR. 34/2006 ) ? completata pe proprie raspundere si in conformitate cu formularul F1;
2. Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006, conform formular F7.Persoanele cu functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri sunt:
-manager: Ing.Craciun Florentin;
-dir.fin.cont.: Ec.Dobrescu Beatrice;
-comisie de evaluare: Ec. Ibanescu Lenuta, ec.Neagu Nicoleta, ing.Iacob Claudia.
3.Certificat de atestare fiscala privindimpozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozitelor si Taxelorlocale in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnat si stampilat de persoana autorizata ) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat de atestare fiscalaeliberat deDGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnat si stampilat de persoane autorizate ) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depuneoferta .
5. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? ? Conf. Ord. 314/2010, completata pe propria raspundere si in conformitate cu formularul F8. 1. Certificat constatoremis de ONRC ? original sau copie cu mentiunea « conform cu originalul «- din care sa reiasaobiectul de activitate .
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii- copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilat de persoane autorizate ).
3. Declaratie pe propria raspundere ca detinAPP ( in termen de valabilitate) pentru produsele oferite.Se va prezenta in original.
In etapa evaluarii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate copii ale APP( autorizatii de punere pe piata) pentru produsele castigate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001 pentru distribuitor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 10:00
Locul: Braila, Calea Calarasilor nr.59, secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conf. art. 33 alin.2 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti se claseaza pe locul intai, cu oferte de pret egale, pentru departajare se va solicita o noua oferta in plic inchis, in maxim 72 ore de la primirea solicitarii, pana departajarea va fi posibila.La sedinta de deschidere ofertantii au dreptul sa participe prin prezenta maxim un reprezentant imputernicit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.256^2, OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie"Sf.Pantelimon"Braila-Compartiment Juridic
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.59, Localitatea: Braila, Cod postal: 810580, Romania, Tel. +40 0239694200, Email: [email protected], Fax: +40 0239611012, Adresa internet (URL): www.spitalpsihiatreibraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer