Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Medicamente


Anunt de participare numarul 136961/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Adresa postala: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Localitatea: Tarnaveni, Cod postal: 545600, Romania, Punct(e) de contact: Anna Moldovan, Tel. +40 0265446161, Email: [email protected], Fax: +40 0265446156, Adresa internet (URL): www.spitaltarnaveni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal?Dr. Ghe. Marinescu? Tarnaveni, str. Victor babes, nr. 2, jud. Mures.
telefon 0265/446161, fax 0265/446156
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente
Valoarea estimativa pana la 31.12.2012 este de 570.335, 62 lei
Suplimentarea achizitiei pana la 30.04.2013 este de 369.456, 28 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform contractului de sarcini
Valoarea estimativa pana la 31.12.2012 este de 570.335, 62 lei
Suplimentarea achizitiei pana la 30.04.2013 este de 369.456, 28 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 570, 335.62 si 939, 791.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea se face in baza a HG 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 11400lei.Perioada de valab. a garantiei de particip: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art.278-(1) din OUG 34/2006.Modul de constituire a garantiei de particip: OP in contul Spit. Mun. ?Dr, Ghe. Marinescu? Tarnaveni RO34TREZ4795006XXX001079 deschis la trez Mun Tarnaveni.Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara, in original.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asigurari in original.Conf. preved. art.33 alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare oferta se respinge daca nu este insotita de garant. de particip, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de atribuire.Restituirea garantiei de particip: Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de particip, constituita de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of/of ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp perioadei de valab a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip, of pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valab a ofertei. Conform art.90 din HG925/2006.5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006Presedinte Consiliul judetean Mures . Lokodi Edita Emoke, Dir. Economic Ec. Bartha Iosif,
Conducerea Spitalului - Manager dr. Szasz Ioan, Dir. Financiar-contabil ec. Moldovan Anna, Dir. Ingrijiri medicale Meghesan Zsuzsana, jr. Moldovan SergiuDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCert const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de DGFP, din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons. Se va prez sit oblig scad in luna ant celei in care se dep of.-Cert priv pl oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Prim in a caror raza terit of are desc, suc, sed sec, pl din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la buge loc. Se va prez sit oblig sc in luna ant celei in care se dep of. Cert const emis de ORC de pe langa Trib. terit in orig sau copie certif pt conf cu orig cu semn si stamp din care sa rez ob de act al op ec a cod C.A.E.N coresp- Aviz .de funct eliberat de Ministerul Sanatatii in orig sau cop certif pt conf cu origOfertantul clasat pe primul loc va depune la solicitarea autoritatii contractante documentele in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa ultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp sim: - Lista princip contr de livrari produse in ultimii 3 ani
Autorizatie de punere pe piata de la ANM /copie conform cu originalul valabila la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 10:00
Locul: SPITALUL MUNICIPAL DR. GHEORGHE MARINESCU TARNAVENI, STR. VICTOR BABES , NR.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti operatorii economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc se va solicita reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Municipal?Dr. Ghe. Marinescu? Tarnaveni, str. Victor babes, nr. 2, jud. Mures. Conform art. 256*2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Municipal?Dr. Ghe. Marinescu? Tarnaveni
Adresa postala: str. Victor Babes, nr.2, Localitatea: Tarnaveni, Cod postal: 545600, Romania, Tel. +40 0265/446161, Email: [email protected], Fax: +40 0265/446156, Adresa internet (URL): www.spitaltarnaveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer