Licitatie Publica - Furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 138394/25.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Onofrei, Tel. +40 0232267706, In atentia: Ramona Onofrei, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia spitalului
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 29, 321, 703.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract sub se vor incheia lunar in functie de fondurile alocate.Val celui mai mic contr sub este de 2443475.3 lei, iar a celui mai mare de 7330425.9 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente necesare bunei desfasurari a actului medical in toate clinicile spitalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33613000-0-Laxative (Rev.2)
33614000-7-Antidiareice, antiinflamatoare si antiinfectioase intestinale (Rev.2)
33616000-1-Vitamine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei B a prezentei fise de date
Valoarea estimata fara TVA: 29, 321, 703.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat; venituri CAS si venituri proprii;
-plata se va face cu OP in termen de 180 de zile de la data facturarii functie de finantare, in contul de Trezorerie al furnizorului.,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Cerinta nr. 2
Cerinta nr. 3
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul ( semnata si stampilata de catre persoana autorizata.
Cerinta nr. 5
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata).
Cerinta nr. 6
Persoanele cu functie de decizie implicate inprocedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol
Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
2. Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii, care atesta dreptul de a importa, depozita si distribui medicamente - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data limita de depunere a ofertei, dovada avizarii unitatii pentru activitati deprocurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare /transport sub contract, a medicamentelor de uz uman
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din
urma sunt autoritati contractante sau clienti
Cerinta nr 2-recomandari/ document constatator din partea altor beneficiari prezentarea a cel putin unei recomandari / document constatator din partea altor beneficiari;
Se vor depune recomandari/documente constatatoare din partea altor beneficiari - cel putin unul. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective
operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari
din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 3
Fisa de informatii generale
Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale acestuia - la furnizor. Nu se accepta in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proces de reofertare: pretul; 2. Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu este cazul (cu respectarea preved art 202 din OUG 32/2006); 3. SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi/valori noi prezentate in cadrul LE, precum si la nr participant la LE. 4. Nr de runde ale LE: 1 (una). 5. LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 zi.Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
38419/06.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S21-033942 din 01.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi, B-dul Independenteinr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau reprezentanti imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de livrare este de 3zile de la data semnarii contractului.. termenul de plata este de 180 zile calendaristice de la data emiterii facturii, functie de finantare. In cazul in care se constata ca ezista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3, 4 sau 5 din acordul cadru , elementul reofertarii va fi pretul care nu va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. De ex. daca egalitatea vizeaza pozitia patru prin reofertare pretul va putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului operatorului clasat pe locul 3.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: - in termen de 7 zile de la data deschiderii procedurii - evaluarea propunerilor tehnice - in termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii- evaluarea propunerilor financiare - in termen de 18 zile de la data deschiderii procedurii - intocmirea raportului procedurii si comunicarea rezultatului procedurii de achizitie. ATENTIE: In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului - nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006 - de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181 lit.c^1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Sfantul Spiridon Iasi
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 14:14