Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 141468/12.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. +40 0213347387, Email: [email protected], Fax: +40 0213347387, Adresa internet (URL): www.bagdasar-arseni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniSos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 697, 305.68 si 33, 812, 292.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecventein functie de necesitati si fondurile disponibile.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: este lunara sau anuala.Valoarea minima a unui singur contract subsecvent precum si Valoarea maxima a unui singur contract subsecvent sunt specificate in Caietul de sarcini atasat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile si fondurile disponibile. Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina valoarea fiecarui contract subsecvent.
Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute pentru contractele subsecvente lunare si anuale fiind estimative. Cantitatile si valorile estimate pt contractele subsecvente se regasesc in caietul de sarcini atasat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DIVERSE MEDICAMENTE CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 697, 305.68 si 33, 812, 292.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare- completare formular atasat2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.- completare formular atasat3.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.- completare formular atasat4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - completare formular atasatPersoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
DR.BULIMAN ANCA- MANAGER, PROF.DR.MIRCEA GORGAN- DIRECTOR MEDICAL, EC.MARIAN ROSOI-DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE, AS. PR. LAURENTU HABUC-DIRECTOR INGRIJIRI, FARM PRIM.ISTRATE VALERIA-SEF FARMACIE, DR LEHANCEANU FLORENTINA-MEDIC SEF UPU, ING.TUTU CRISTINA-SEF BIROU APROVIZIONARE, ING.NICOLESCU ROXANA -SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII, FARM PRIM. NICULA MARIA, LIFTICARIU FLORIN-MERCEOLOG BIROU APROVIZIONARE
5.Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care operatorul economic prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?
2.Autorizatie de distributie en-gros pentru depozit emisa de Ministerul Sanatatii- Agentia Nationala a Medicamentului pe numele ofertantului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII ? Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman -in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor- copie stampilata conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea anuntului de participare. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul unitar fara TVA/produs, iar criteriul de atribuire este pretul unitar cel mai scazut. Numarul de runde :1 Durata runda: o ziModul de departajare a ofertelor cu preturi egale: reofertarea se va face dupa faza finala electronica, prin intermediul SEAP, procedura on line. In cazul in care, in urma reofertarii, persista egalitatea, atunci contractul nu poate fi atribuit nici unuia dintre ofertanti. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita o singura reofertare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 10 zile sau 5 zile incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta, dupa caz in functie de valoarea maxima estimata a lotului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta ?Bagdasar-Arseni?
Adresa postala: SOS. BERCENI , NR.10-12, SECTOR 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Afghanistan, Tel. +40 0213343050, Fax: +40 0213347387
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2013 14:39