Licitatie Publica - Furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 141603/26.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 21/5992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 21/5992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 266, 522.4 si 34, 252, 926.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 266, 522.4 si 34, 252, 926.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare reprezinta 1% din valoarea totala estimata a acordului cadru, in lei fara TVA, valabila 90 de zile de la termenul limita de primire aofertelor In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantieide participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila; sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice1 din OUG 34/2006: dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante celmai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.(cnf anexei B privind loturile)In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmatoarele: 1. Nr crt.lot2. Denumire produs3. Suma garantie participare4. Total sume garantii participareEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNRinainte cu 6 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat + Programe Nationale de Sanatate + Programe de Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea -Formularulnr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularulnr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1Formularulnr. 10
Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante:
Manager- Profesor Doctor Radu Macovei
Director Medical - Doctor Nicusor Louchi
Director de ingrijiri ? As. Pr.Cristina Preda
Director Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela Blindu
Sef Birou Achizitii ? Ec. Marina Gontariu
Farmacist Primar - Doctor in Stiinte Medicale Simona Firulescu
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularulnr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularulnr. 4 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, similar cu obiectul contractului
- numele asociatilor,
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de primire a ofertelor.
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru
confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de
Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
-Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationalaa Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializarepentru produsul/produsele ofertat/ofertate, (se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant), in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?
-prezentarea cel putin a unui document/parti relevante dintr-un contract/proces verbal receptie, emis de catre un beneficiar din care se confirma furnizarea de produse similare;
- Autorizatie de Punere pe Piata ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentulului/Declaratie pe propria raspundere ca produsul/produsele ofertate se incadreaza in lista Alimentelor dietetice pentru scopuri medicale speciale, care nu necesita Notificare emisa de Ministerul Sanatatii, conform Ordinului 295/2006.
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza 1 runda de ofertare (24 ore)Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr. de participanti inscrisi.Elementul care va face obiectul ofertei: Pretul unitar la destinatia finala /UM (cpr., fiola, etc. fara TVA)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
458
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta BucurestiBiroul Achizitii Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: : Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992300, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 10:52