Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 145627/08.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.prof grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: Ion-Bunea Viorica, Tel. +40 021313880406/153, In atentia: Ene Iulian, Ion- Bunea Viorica, ,Email: [email protected], Fax: +40 0213120553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: farmacia
U.M. 02412 Bucuresti, str. Prof. Grigore Cobalcescu, nr. 26, Sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 023, 015.98 si 2, 066, 364.85RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar sau trimestrial, in functie de necesitati si de fondurile bugetare alocate. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acordului cadru ? sunt specificate in caietul de sarcini- anexa 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini si a fiecarui lot in parte, care cuprinde achizitia a 223 loturi de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maximepentru fiecare lot in parte suntprecizate incaietul de sarcini -anexa l si inAnexaB - INFORMATII PRIVIND LOTURILE
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 023, 015.98 si 2, 066, 364.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul pentru fiecare lot in parte este prevazut in Anexa B. Echivalenta in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se va constituie fie pe loturi fie cumulat pe toate loturile pentru care se depune oferta cu anexarea unui centralizator in care se precizeaza lotul pentru care s-a constituit.Valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei; se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie cfart.86 din HG 925/2006 actual. Daca se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari se va putea utiliza F7 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii art.86 alin.(2)?(4) din HG925/2006actual.Cont virament bancar RO56TREZ7015005XXX000161 - TREZ SECT 1 BUC.Mod de prezentare in original.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf L346/2004 se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat (F 8)Retinere: cf art.87 din HG 925/2006 actualizata. Restituirea: cf art.88 din HG 925/2006 actualizata Conditii ce trebuie indeplinite: sa contina denumirea autoritatii contractante, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa contina parafa lizibila a bancii emitente sau societatatii de asigurari emitente si/sau semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta, dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantie, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor cf art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006 actualiz Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie : reprezinta 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Modalitatea de constituire: Garantia de buna executiese va constitui conform prevederilor art.90 alin. (1)din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Restituirea garantiei de buna executie se efectueaza potrivit prevederilor art. 92 alin. (1) din HG 925/2006.Cazuri de retinere a garantiei de buna executie: potrivit prevederilor art. 91 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT si VENITURI CASOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea III? Modele de formulare, semnata de reprezentantul ofertantului, stampilata si datata;
Incadrarea in situatia prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Sectiunea III? Modele de formulare, semnata de reprezentantul ofertantului, stampilata si datata;
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publicaDocumente de confirmare: Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale care sa prezinte situatia obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010-formularul nr. 3 din sectiunea III- Modele de formulare .4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69? 1 (evitarea conflictului de interese), conform formularului nr. 4 din sectiunea III-? Modele de formulare a prezentei documentatii.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractactante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Comandatul unitatii colonel medic Madalina Maxim, Director financiar contabil colonel Tomescu Aurel, Consilier juridic pcc Popescu Razvan, lt. Col. Medic Berbec Sorin, cpt farm Ene Iulian, pcc ec. Ion-Bunea Viorica, pcc Grosu Mihaela, pcc Gheorghe Mihaela.Incadrarea in situatia prevazute la art. 69? 1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica.
Note: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr. 1- Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman; pentru fabricantii si importatorii de medicamente, distributia angro este inclusa in autorizatia de fabricatie, respectiv de import, pentru medicamentele incluse in acea autorizatie, conform art. 788 alin. (4) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2- Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - informatiile prevazute la acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr. 3 -Autorizatia de punere pe piata a produsului. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr.263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006;Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Se accepta ofertantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/reautorizare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 , cu modif si complet ulterioare.Autoritatea contractanta are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi si/sau, dupa caz, valori noi ale elementelor ofertei. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.1.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura2. Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu este cazul (cu respectarea preved art 202 din OUG 32/2006);3. SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi/valori noi prezentate in cadrul LE, precum si la nr participant la LE.4. Nr de runde ale LE: 1 (una).5. LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 zi. Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2323/19.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2013 09:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comidiei de evaluare si reprezentantii inputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al UM 02412 Bucuresti
Adresa postala: str. Grigore Cobalcescu, nr. 26, sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Tel. +40 213138803/182, Email: [email protected], Fax: +40 213120553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer