Licitatie Publica - furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 145957/23.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Marina Gontariu, Tel. +40 21/5992283, In atentia: Ec. Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 21/5992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Adresa: Calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 292, 046 si 694, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cod CPV 33690000-3
lot 1 FENTANYLUM, 0.05 mg/ml - 2ml fiole
cantitate lunar: minim 1500 maxim 4000
cantitate 24 de luni: minim 36.000maxim 96.000lot 2 FENTANYLUM 0.25mg/5ml - 5ml fiole
cantitate lunar: minim 2500 maxim 5000
cantitate 24 de luni: minim 60.000maxim 120.000lot 3 FENTANYLUM 50mcg/h- plic x 1 plasture
cantitate lunar: minim 60 maxim 120
cantitate 24 de luni: minim 1.440maxim 2.880lot 4 METHADONUM CPR. 2, 5MG
cantitate lunar: minim 100 maxim 400
cantitate 24 de luni: minim 2.400 maxim 9.600lot 5 MORPHYNUM 20MG/ML - 1ML fiole
cantitate lunar: minim 500 maxim 1.200
cantitate 24 de luni: minim 12.000 maxim 28.800lot 6 PETHIDINUM 50MG/ML - 2ML fiole
cantitate lunar: minim 300 maxim 800
cantitate 24 de luni: minim 7.200 maxim 19.200lot 7 REMIFENTANILUM 2 MG flaconcantitate lunar: minim 60 maxim 200
cantitate 24 de luni: minim 1.440 maxim 4.800lot 8 SUFENTANILUM CITRATUM 50 mcg/mlfiola x 5ml
cantitate lunar: minim 40 maxim 120
cantitate 24 de luni: minim 960 maxim 2.880
Valoarea estimata fara TVA: intre 292, 046 si 694, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare: lei 1% din valoarea totala estimata valabila 90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor dupa cum urmeaza: lot 1 1.536 leilot 2 2.676 leilot 3 550, 08 leilot 4 34, 56 leilot 5 354, 24 leilot 6 264.96 leilot 7 1.022, 88 leilot 8 506, 88 leitotal 6.945, 60 leiIn cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Registratura)panala datadeschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in originalpana la datadeschiderii ofertelor.- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVAFurnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 .Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul subsecvent fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului.Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat + Programe Nationale de Sanatate + Programe de Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Formularul nr.2 (vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Formularul nr.3 (daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi depuse de catre toti membrii asocierii si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit.a), lit.c)indice 1 si lit. d) )Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Formularul nr.10 (se va prezenta atat de subcontractanti cat si de tertul sustinator, daca este cazul)
Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante:
Manager- Profesor Doctor Radu Macovei
Director Medical - Doctor Nicusor Louchi
Director Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela Blandu
Director de ingrijiri ? As. Pr.Cristina Preda
Sef Birou Achizitii ? Ec. Marina Gontariu
Farmacist Primar - Doctor in Stiinte Medicale Simona FirulescuCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr.6Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN,
Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de primire a ofertelor.
(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea , ,conform cu originalul?Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationalaa Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializarepentru produsul/produsele ofertat/ofertate, in conformitate cu Ordinul Ministerului Sanatatii Publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. (se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant), in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.Autorizatie de Punere pe Piataemisa de Ministerul Sanatatii ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare.in conformitate cu Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.(se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant) in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori. in conformitate cu Ordinul Ministerului Sanatatii Publice nr. 918/2006 pentru aprobarea reglementarilor privind autorizatia de fabricatie/import a producatorilor si importatorilor de medicamente de uz uman inclusiv cele pentru investigatie clinica, si de materii prime utilizate la fabricatia medicamentelor de uz uman, inclusiv a celor pentru investigatie clinica, modificat de Ordinul Ministerului Sanatatii Publice nr. 815/2007.(se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant).in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.Autorizatie emisa de Ministerul Sanatatii pentru activitatea cu stupefiante si psihotrope., in conformitate cu LEGEANr. 339 din 29 noiembrie 2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope precum si hotarareaNr. 1915 din 22 decembrie 2006
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope(se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant).in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularulnr. 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse (de la unitatile mentionate in declaratia privindlista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani., in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006 .
Certificat ISO 9001:2008 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite pentru fiecare membru al asocierii pentru partea lui de implicare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularulnr. 5prezentare Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15304
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992300, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2013 11:27