Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Medicamente


Anunt de participare numarul 147893/13.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Adresa postala: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050751, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 214100982, Email: [email protected], Fax: +40 0214100278, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala ORl Prof.Dr.Dorin Hociota
Str.Mihail Cioranu, nr.21, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 887, 114.2 si 6, 750, 596.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este lunar, in functie de necesitatile autoritatii contractante si in functie de fondurile alocate. Estimarea cantitati minime si maxime ale acordului cadru este urmatoarea : minim- 112000 buc si maxim- 168000 buc.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33620000-2-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33621400-3-Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33631000-2-Medicamente utilizate in dermatologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 887, 114.2 si 6, 750, 596.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Este de 1% pentru fiecare lot, exprimata in caietul de sarcini, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata ? virament bancar ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o socitate de asigurari sau prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de care banca, pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numera, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, conform art. 86 din HG 925/2006.Cont Garantii : RO69TREZ7055005xxx004238Echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin virarea sumei cu OP in contul de garantii RO69TREZ7055005xxx004238, deschis la Trezoreria Operativa Sector 5 si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.( numai pentru valorile contractelor subsecvente mai mari de 1000 ?, fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSubcontractanti conform art.45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea) -Formular nr.1.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr.2.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular nr.3 .
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Manager: Dr. Marinescu Andreea NataliaDirector Financiar-Contabil: Ec.Scurtu ElenaDirector Medical: Dr.Mocanu Bogdan - presedinte comisieFarm.Trandafirescu Liliana - membru
Biroul Achizitii Publice, Contractare: Petcu Carmen , Petrica Corina - membru
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularnr. 4.
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conf Notificarii ANRMAP nr.149/2013, sau declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG nr.925/2006, in astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011.
6.Certificat de atestare fiscala impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conf Notificarii ANRMAP nr.149/2013.
Prezentate in original ? copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalul 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original , copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalul.
2.Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe)-Se va prezenta copie conform cu originalul, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
3.Autorizatie de punere pe piata-conform Legii 95/2006 cap.3 titlul 17-Se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel, din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor a autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ? Formular nr.5.
Convertirea in lei sau alta valuta, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursulmediu anual lei/valuta comunicat deB.N.R. pentru ficare an in parte.
2.Bilanturile contabile si conturile de profit si pierdere pentru anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform Formularului nr. 5 prezentat in sectiunea FORMULARE.Prezentata in ORIGINAL.Prezentat in original, copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? Formular nr.6.
2.Cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de catre client beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse ce face obiectul achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
onform Formularului nr. 6 prezentat in sectiunea FORMULARE.Prezentata in ORIGINAL.Prezentat in original sau copie semnata si certificata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire, va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare vor fi exprimate in cifre (ex: pretul total al ofertei pentru lotul respectiv). Pe tot parcursul derularii licitatiei electronice operatorii economice vor putea vadea in orice momentpozitia pe care o ocupa in clasament. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoarede la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fieinregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 8101 / 18.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2014 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante. Strada Mihail Cioranu nr.21 Bucuresti , in sala de curs
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numite printr-o decizie interna.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret, se va lua in considerare valoarea din oferta initiala.In conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr.71/2012, art.1 si art.2 prezentul acord-cadru inceteaza de drept la data atribuiriipentru acele medicamentece fac obiectul acordului-cadru atribuite de catre unitatea de achizitie publica centralizata ? Ministerul Sanatatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala ORL Prof.Dr.Dorin Hociota - Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Mihail Cioranu, nr.21, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 214102079, Email: [email protected], Fax: +40 214102079, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer