Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 52743/20.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Carolina Voicu, Tel.334.30.54, Email: [email protected], Fax: 334.73.87, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: Documentatia de atribuire poate fi accesata pe www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta "Bagdasar-Arseni", Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 810, 028.92 si 39, 717, 499.58RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT SUBSECVENT (ATRIBUIT IN BAZA ACORDULUI CADRU ) DE FURNIZAREMEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumirea produselor, specificatiile tehnice, cantitatile minime si maxime se regasesc in Caietul de sarcini.
Cantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 810, 028.92 si 39, 717, 499.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 794349.99 lei reprezinta 2% din valoarea loturilor ofertate, defalcat pt fiecare lot, cf caiet sarcini.Garantia de buna executie 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea;Declaratie privind inexistenta starii de faliment;. Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-original;Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-original; Cazier fiscal pentru operatorul economic valabil la data deschiderii ofertelor-original; Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- original; Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani-completarea formularului nr. 4 (fisa de informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie sanitara de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, valabila la data deschiderii ofertelor-copie legalizata.
2.Autorizatie dealer de la producator eliberata in mod expres pentru procedura organizata de Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni in data de 01.07.2008 , ora 13.00, autorizatie ce va nominaliza produsele pentru care aceasta a fost eliberata-original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 10:00
Locul: Spitalul clinic de Urgenta "Bagdasar-Arseni", Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta "Bagdasar-Arseni"
Adresa postala: Sos. Berceni 10-12, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel.021.334.73.50, Fax: 021.334.73.87, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2008 15:52