Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 61214/13.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: CALEA VICTORIEI, NR.1, ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: DIANA TAMSA, Tel.0357407200, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0357407211, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Calea Victoriei, nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 000, 000 si 35, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vorincheia contracte subsecvente in functie de necesitati si de fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract subsecvent (atribuit in baza accordului cadru) de furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de medicamentese vor achizitiona cum sunt specificate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 000, 000 si 35, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - Bugetul asigurarilor sociale de santate si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferte in nume propriu sau in forma legala de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). Situatia personala a candidatului/ofertantului: 1. Declaratie privind eligibilitateain conformitate cu Formularul A din anexa;2. Certificat eliberat D.G.F.P-valabil la data deschiderii ofertelor-original3.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia impozite si taxe a Primariei- valabil la data deschiderii ofertelor-original
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 conform formularului B din anexa5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular F12B6. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala original7. Documente care dovedesc forma de inregistrare CUI, in copieb)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrarea): 1. Autorizatie de functionare eliberat de MSP in termen
2. APP eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului pentru produsul oferit
3. Autorizatie de participare la licitatie din partea producatorului4. Autorizatie de dealer
5. Declaratie pe propria raspundere, conform careia depozitele trebuie sa faca dovada existentei stocului de produse ofertate in cantitatea solicitata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S47-064944 din 07.03.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S101-135614din27.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul financiar contra sumei de 100 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor fi admise sa participe persoane imputernicite de reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare al contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, Biroul Juridic
Adresa postala: calea Victoriei, nr.1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Tel.0357-407200, Email: [email protected], Fax: 0357407211
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 10:19