Licitatie Publica - furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 95841/12.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel.0244521641, Email: [email protected], Fax: 0244521641, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia nr.176 - str.Gageni , Farmacia nr.115 - str.Buna Vestire ; Farmacia nr.105 - str.Romana ; Farmacia nr.113 - str.Oborului .
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 928, 204.9RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORDUL CADRU VA FI INTOCMIT PENTRU O PERIOADA DE 2 ANI .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33632000-9 - Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33615000-4-Medicamente pentru diabet (Rev.2)
33632100-0-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33651300-1-Antimicobacteriacee (Rev.2)
33652100-6-Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUNT PREZENTATE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 928, 204.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
sunt prezentate in anexa cu loturile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Venituri provenite din contractul incheiat cu Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Prahova;
- Venituri proprii.-Venituri Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru persoane juridice romane : Certificat constator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala in original sau copie legalizata, avand domeniul de activitate pentru produsele licitate.2. Pentru persoane juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
3. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 Formularul 12A.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Formularul 12B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ( Formularul B2 anexa )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere , care sa ateste faptul ca operatorul economic participant la procedura detine AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATApentru produsele farmaceutice ofertate .
2.AutorizatieDealer
3. Fisa / fise de informatii privind experienta similara ( Formularul B3 din sectiu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S8-009203 din 13.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 09:30
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI , STR.GAGENI, NR.100 , ETAJ 6 -- SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
TOTI OPERATORII ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus , nr.6 ; localitatea Bucuresti, cod postal 030030 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030030, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei , nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100030, Romania, Tel.0244521641, Fax: 0244521641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Gageni , nr.100, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100097, Romania, Tel.0244530678, Fax: 0244530678
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 11:02