Licitatie Publica - Furnizare Medicamente antibacterieni pentru uz sistemic, antiinfectioase generale pentru uz sistemic si antiinfectioase si antiseptice pentru ginecologie
Anunt de participare numarul 124979/29.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. 0261-727259, Email: [email protected], Fax: 0261-727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Medicamente antibacterieni pentru uz sistemic, antiinfectioase generale pentru uz sistemic si antiinfectioase si antiseptice pentru ginecologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare str. Prohovei nr.1 farmacia spitalului la parter
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 024.32 si 12, 245.44RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Medicamente antibacterieni pentru uz sistemic, antiinfectioase generale pentru uz sistemic si antiinfectioase si antiseptice pentru ginecologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33641100-6-Antiinfectioase si antiseptice pentru ginecologie (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime se gasesc in caietul de sarcini din documentatia de atribuire publicate in S.E.A.P.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 024.32 si 12, 245.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare lot 1=45 ron, lot 2=49 ron, lot 3=149 ron.Garantia de buna executie de 5% din val fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri lunare alocate de CJAS Satu Mare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 (1) din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de distributie ANGRO eliberat de Ministerul Sanatatii si ANMDM eliberat pentru medicamentele care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8640/10.06.2011 si 7792/26.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta a ales procedura licitatie deschisa deoarece produsele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie publica(medicamente) sunt similare cu produsele licitate in cadrul procedurilor de achizitie publica publicate in S.E.A.P. in 2011 cu anunt de participare nr. 118315/31.03.2011 si nr. 118729/05.04.2011, valoarea estimata a produselor similare conform Programului Anual de Achizitii este 595245 lei respectiv 141725 euro fara TVA, depasind astfel pragul de achizitie directa prevazut la art. 19 din O.U.G. 34/2006 care este de 15000 euro fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta, pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Consilier juridic
Adresa postala: str. Prahovei nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. 0261727058, Email: [email protected], Fax: 0261727058, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 13:39