Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente chelatori de fier


Anunt de participare numarul 119194/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL MARC ANDREI ROSIN, Tel. 031/425.12.31, Email:  [email protected], Fax:  021/3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutul National de Hematologie Transfuzionala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente chelatori de fier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului National de Hematologie Transfuzionala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cuprinde deferasiroxum de 125, 250, 500 mg/comprimat - 28 comprimate/cutie si deferoxaminum - cutie cu 10 fl. de 500 mg/fl. + apa distilata aferenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Deferasiroxum cutii cu 28 comprimate de 125 mg = 105 cutii
Deferasiroxum cutii cu 28 comprimate de 250 mg = 180 cutii
Deferasiroxum cutii cu 28 comprimate de 500 mg = 1.090 cutii
Deferoxaminum cutie cu 10 fl. de 500 mg/fl. + apa distilata = 485 cutii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 117, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 1% din valoarea lotului.Lot 1 - 682, 50Lot 2 - 2493, 00Lot 3 - 27468, 00Lot 4 - 533, 50
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarer
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea- formularulnr.2 valabila la data deschiderii ofertelor - original.
2. Declaratie privind inexistenta starii de faliment valabila la data deschiderii ofertelor. - formularul nr.3
3. Certificat eliberat Directia Generala a Finantelor Publice? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata .
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? nu mai vechi de 30 de zilela data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata .Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- nu mai vechi de 30 de zile ? original .
2. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie simpla.
3. Aviz de functionare si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii - copie simpla.
4. Autorizatie de participare la licitatia deschisa de la producator/reprezentanta, valabila la data licitatiei, original.
5. Autorizatie pentrudepozitvalabila la data licitatiei.
6. Autorizatie de dealer pentru medicamentele ce fac obiectul procedurii de licitatie valabilala data licitatiei.7. Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2009 si 30.06.2010), vizatDirectia Generala a Finantelor Publice -copie.
2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului(comercializarea de medicamente ) sa fie cel putin egala cu valoareafara TVA a lotului pentru care depune oferta.
3. Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, insotita dedocumentele ce atesta indeplinirea acestor contracte (document constatator final) in ultimii 3 ani - formularul nr. 5Standarde de asigurare a calitatii1. Certificat emis de un organism notificat care sa ateste ca producatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu urmatoarele standarde: ISO 9001 sau echivalent ? copie.
2. Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu sistemul ISO 9001 sau echivalent ? copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; ofertantii pot vedea numarul participantilor; pasul minim de licitatie 0, 01%; in cazul modificarii clasamentului licitatia se prelungeste automat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Bugetul asigurarilor de sanatate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei Nr. 106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3321188, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala:  Str. C. Caracas Nr.2-8 Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 0314251231, Fax:  0213191718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer