Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente de uz uman


Anunt de participare numarul 49972/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel.0261-727259, Email: [email protected], Fax: 0261-727058, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente de uz uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, farmacia spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 800, 000 si 21, 600, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare medicamente de uz uman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.1)
24000000-4-Substante chimice, produse chimice si fibre sintetice (Rev.1)
24416000-3-Vitamine (Rev.1)
24420000-4-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.1)
24431400-8-Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se gasesc in caietul de sarcini in fisierul atasat la documentatie
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 800, 000 si 21, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 50000 lei, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Casa de Asigurari de Sanatate Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie priv. art. 181, certificat atestare fiscala impozozite si taxe catre bugetul statului, certificat de atestare fiscala impozite si taxe catre bugetul local, declaratie de participant la procedura, certificat constator O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de M.S.P., certificat GMP in xerocopie, autorizatie de comercializare de la producator, autorizatie de punere pe piata, certificate de calitate UNI, ISO, EN, TUV sau echivalent, aviz de comercializare de la M.S.P. pentru produsele importate din tari care nu sunt membre U.E. daca este cazul, declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, angajament in scris de livrare a produselor in maxim 5 zile de la primirea comenzii-anexa la contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4873/16.04.08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2008 09:30
Locul: Satu mare, str. Prahovei nr. 1, etaj 1, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor conform art. 33 din H.G. 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile de la data comunicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel.0261727259, Email: [email protected], Fax: 0261727058, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer