Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare medicamente de uz uman si substante de contrast


Anunt de participare numarul 76468/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: Mihalcea Ana-Maria, Tel.021.314.43.24, Email: [email protected], Fax: 021.313.43.88;021.410.61.17, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medicamente de uz uman si substante de contrast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile beneficiarilor: UM0510 Bucuresti - Str. Roma, nr. 32-34 , sector 1, Bucuresti;UM 0521-Str. Arh. Ion Mincu, nr. 7, sector1, Bucuresti si str. I.C. Bratianu nr.149, comuna Balotesti, jud.Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 47, 031, 333.57RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pana la 31.12.2009, al doilea contract subsecvent 01.01.2010-31.12.2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare medicamente de uz uman si substante de contrast
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile aferente acordului cadru sunt cele prevazute in Anexa nr.1 la Fisa de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 47, 031, 333.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1, 5% din valoarea fiecarui lot, garantie de buna executie 10% din valoare contract subsecvent incheiat, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare alocate si credite din bugetul asigurarilor de sanatate.Plata se va efectua cu ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici declarati castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate(formular 12A);declaratie privind neincadrarea la prev. art. 181(formular 12B);declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 12C); Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata;Cazier fiscal al ofertantului, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale conform formularului nr.2 (cifra de afaceri solicitata pentru anii 2006-2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia de livrare eliberata de producatorul sau importatorul produselor ofertate, in original sau copie legalizata, aflata in termen de valabilitate. In cazul in care ofertantul este autorizat de un dealer, acesta, la randul sau, va fi autorizat de producator.Autorizatiile de dealer elaborate in limbi straine, vor fi prezentate in copie, insotite de traducerea in limba romana de catre un traducator autorizat, in original sau copie legalizata.
2. Ofertele transmise de societatile comerciale ofertante trebuie sa fie insotite de documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii, respectiv autorizatii de punere pe piata eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, in copie, aflate in termen de valabilitate, pentru fiecare produs ofertat.Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, (in copie), din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii.Ofertantii vor prezenta aceste autorizatii pentru fiecare din reperele ofertate, mentionand pe acestea numarul pozitiei din anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
3. Declaratie pe propria raspundere ca preturile unitare ofertate in lei pe fiecare lot(produs) in parte nu depasesc preturile maximale stabilite prin Ordin al Ministerului Sanatatii si publicate in CANAMED la data depunerii ofertei si ca toate produsele ofertate se regasesc in Nomenclatorul de medicamente emis de Agentia Nationala a Medicamentului valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare despre organizarea etapei finale de licitatie electronica se regasesc in Fisa de date din documentatia de atribuire anexata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 11:00
Locul: sediul U.M. 0929 Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot asista la sedinta publica de deschidere a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti, care vor prezenta imputernicire scisa in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta judecatoreasca competenta.Partea nu se poate adresa pentru solutionarea aceleiasi cereri, concomitent Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor si instantei judecatoresti competente. In caz contrar, se prezuma renuntarea la calea administrativ jurisdictionala, partea avand obligatia de a notifica Consiliului introducerea cererii la instanta judecatoreasca competenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala: str. Franceza nr.48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.021.314.43.24, Email: [email protected], Fax: 021.313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2009 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer