Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente diverse


Anunt de participare numarul 138268/21.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARE
Adresa postala: STR. GARII, NR. 40, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Punct(e) de contact: ILIE PURCARIN, Tel. +40 51235310, Email: [email protected], Fax: +40 51235063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de psihiatrie Poiana Mare, str.Garii nr.40
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente diverse pt.uz uman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini-anexa-specificatii tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 551, 857RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pe loturi, conform Anexa B. Perioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO67TREZ2935005XXX000039 deschis la Trezoreria Mun.Calafat, judetul Dolj. Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, insotita de formularul nr.11, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare? Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile Cuantumul garantiei de bune executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G.R. nr.925/2006, actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii -CAS Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completareformular nr.4;*Conducerea spitalului: chim.pr.Dianu Virginia-MANAGER, Dr.Grigorescu Ioana-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Radulescu Traian-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL ; Consiliul de Administratie: Jr.Balan Felicia, Ec.Marcu Nicolae, Ing.Draghici Radu, Dr.Curcan Albertina, As.med.Gavrilescu Viorel, Zamfir Alexandru. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei), din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;
-Autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului conform Ordinului M.S. nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se vor prezenta informatii cu privire la mediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii 3 ani de activitate (2009, 2010, 2011 )-completare formular nr.5; 2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2011, vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? completare Formular nr.6
Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25972012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca in clasament se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea depunerii de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 252^2 din OUG 34/2006 -5 zile incepand cu data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie poiana Mare-Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Garii nr.40, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Tel. +40 51235310, Email: [email protected], Fax: +40 51235063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer