Licitatie Publica - Furnizare medicamente hemofilie
Anunt de participare numarul 117417/22.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. 0356433114, Email: [email protected], Fax: 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente hemofilie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente hemofilie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- factor VII 1mg/50KUI novoseven -30 flac;Lot 2- factor VIII 500UI octogoc - 34 flac.;Lot3- factor VIII 1000UI octogoc - 92 flac.;Lot 4-factor VIII 2000UI octogoc- 12 flac.
Valoarea estimata fara TVA: 441, 986.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. tot. a garantiei de particip. este de 8.839, 73 RON defalcata pe loturi(vezi anexa loturi).garantia de buna executie a ctr. este de 5% din val. ctr. fara TVA.Reducere 50% pt. IMM-uri
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Program National de Hemofilie P.N.6.1.2 CJS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;2.Certif. de participare la licit. cu oferta independenta;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta;4.Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legaliz. sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprez. legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertelor;5.Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legaliz. sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprez. legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii;6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea si completarea formularului 1- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? prezentarea si completarea formularului 12D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa la faza fin de LE doar cei inregistr. in SEAP si carora le-au fost transmise inv. la aceasta faza de catre AC.Elem of. care va face ob. proc. repetitiv este pretul unitar/flacon
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2011 11:00
Locul: Spital Clinic Judeten de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai firmelor participare pe baza de imputernicire privind calitatea de participant la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bv.Stavropoleos nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str.Tepes Voda nr.10A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300005, Romania, Tel. 0256/498092, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. 0356/433114, Email: [email protected], Fax: 0356/433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 15:23