Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Medicamente HIV-SIDA - licitatie deschisa+acord cadru


Anunt de participare numarul 133772/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel. +4 0235416440, In atentia: Ec.Popescu Catalin, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +4 0235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNMSI-SEAP
Adresa postala: str.italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +4 0213052857, Email: [email protected], Fax: +4 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNMSI-SEAP
Adresa postala: str.italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +4 0213052857, Email: [email protected], Fax: +4 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Medicamente HIV-SIDA - licitatie deschisa+acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de urgenta"Elena Beldiman"Barlad, str.Republicii, nr. 300
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 198, 070.74 si 5, 942, 122.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AUTORITATEA VA INCHEIA CONTRACTE DE FURNIZARE SUBSECVENTE IN FUNCTIE DE PACIENTII AFLATI IN TRATAMENT LUNAR SI DE SCHEMELE DE TRATAMENT INDICATE DE MEDICUL TERAPEUT .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
23 loturi:
ABACAVIRUM CPR 300MG
ABACAVIRUM+LAMIVUDINUM CPR. 300/150/300MG
ATAZANAVIRUM COM. 150MG
DARUNAVIRUM CPS 600MG
DIDANOSINUM CPR. 250 MG
DIDANOSINUM CPR. 400 MG
EFAVIRENZ COM. FIL. 600MG
ENFUVIRTIDUM FL. 90MG/1ML
ETRAVIRINUM CPS 100 MG
FOSAMPRENAVIRUM COM. FIL. 700MG
INDINAVIRUM CPS 400MG
LAMIVUDINUM CPR 150MG
LAMIVUDINUM SOL. ORALA 10MG/ML
LOPINAVIR/RITORNAVIR SOL ORALA50MG/5ML
LOPINAVIR/RITORNAVIR COM. FIL. 250/50MG
RALTREGRAVILUM CPS 400MG
RITORNAVIRUM CPS 100 MG
SAQUINAVIRUM COM. FIL. 500MG
TENOFOVIRUM cps 245 mg
ZIDOVUDINUM CPS 100 MG
ZIDOVUDINUM FL
ZIDOVUDINUM+LAMIVUDINUM CPR 150MG/300MG
ZIDOVUDINUM+LAMIVUDINUM+ABACAVIRUM CPR.150MG/300MG/300MG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si sectiunea loturi, estimare minim maxim acord cadru:
lot 1 - 60-1800
lot 2 - 390-11700
lot 3 - 120-3600
lot 4 - 480-14400
lot 5 - 30-900
lot 6 - 240-7200
lot 7 - 330-9900
lot 8 - 180-5400
lot 9 - 120-3600
lot 10 - 180-5400
lot 11 - 120-3600
lot 12 - 720-21600
lot 13 - 3-90
lot 14 - 3-90
lot 15 - 3240-97200
lot 16 - 240-7200
lot 17 - 1380-41400
lot 18 - 1320-39600
lot 19 - 60-1800
lot 20 - 180-5400
lot 21 - 3-90
lot 22 - 2100-63000
lot 23 - 120-3600Conform caietului de sarcini si sectiunea loturi, estimare minim maxim contracte subsecvente:
lot 1 - 60-120
lot 2 - 390-780
lot 3 - 120-240
lot 4 - 480-960
lot 5 - 30-60
lot 6 - 240-480
lot 7 - 330-660
lot 8 - 180-360
lot 9 - 120-240
lot 10 - 180-360
lot 11 - 120-240
lot 12 - 720-1440
lot 13 - 3-6
lot 14 - 3-6
lot 15 - 3240-6480
lot 16 - 240-480
lot 17 - 1380-2760
lot 18 - 1320-2640
lot 19 - 60-120
lot 20 - 180-360
lot 21 - 3-6
lot 22 - 2100-4200
lot 23 - 120-240
Valoarea estimata fara TVA: intre 198, 070.74 si 5, 942, 122.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile.Lot 1= 233.64 leiLot 2= 5122.26leiLot 3= 936.00leiLot 4= 6740.64leiLot 5= 125.46leiLot 6= 1557.36leiLot 7= 219.78leiLot 8= 5415.66leiLot 9= 577.44leiLot 10= 1084.86leiLot 11= 33.12leiLot 12= 1695.60leiLot 13= 117.21 leiLot 14= 264.74 leiLot 15= 12529.08 leiLot 16= 4128.48leiLot 17= 2678.58 leiLot 18= 3306.60 leiLot 19= 650.52leiLot 20= 189.00 leiLot 21= 162.00 leiLot 22= 10659.60 leiLot 23= 993.60 lei Garantia de buna executie seconstituie conform art. 90 - (1) ;(2) ; (3) din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoarea primului contract subsecvent, exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Bugetare -Venituri Proprii rezultate in urma contractului cu Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1, Certificatde atestare fiscala (certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta), Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pe care in perioada de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta il poate solicita ofertantul clast pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii inainte de rezultatul procedurii in original/copie legalizata la sediul unitatii, Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania,
Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.2010si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(2009-2011), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul va completa si prezenta formularul cu lista principalelor livrari de produse din sectiunea III Formulare.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (recomandari sau documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale).
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractant, daca este cazul.Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP.
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie , fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Mod de dovedire:
In cazul asociatiilor se va prezenta:
a.) Formulare conform modelului din sectiunea III Formularecompletate
b) Contractul de asociere, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei
Autorizari:
- Produsele trebuie sa poarte marcajul european de conformitate- Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis
Ofertantii vor prezenta un certificat, emis de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conform cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat sau este in curs de implementare a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, sau echivalent.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, Spitalul municipal de Urgenta?Elena Beldiman?Barlad va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene precum si alte documente relevante in acest sens: manualul calitatii sau rapoarte de audit extern privind sistemul calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1783/03.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Atunci cand un grup de operatori economici depune in asociere oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului.Oferta asociatilor trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere conform modelului din sectiunea III Formulare in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Daca preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Daca la procedura de atribuire se depune o singura oferta admisibila, atunci autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului respectiv, daca pretul reprezinta raspunsul pietei, si respectiv oferta sa se incadreze in fondurile disponibilizatecu acestadestinatie conform art.72 alin.(2) lit. G) din H.G. 925/2006Termenii comerciali in care se va incheia contractul: pret ferm.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman"Barlad
Adresa postala: str.Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Tel. +4 0235413921, Email: [email protected], Fax: +4 0235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer