Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente pentru Programul National AntiFumat


Anunt de participare numarul 147408/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Manolache, Tel. +40 213354080, Email: [email protected], Fax: +40 213354080, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente pentru Programul National AntiFumat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Viilor nr. 90, sector 5, Bucuresti si adresele mentionate in Caietul de Sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 814, 130 si 14, 744, 160RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea medicamentelor prezentate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33693300-7 - Tratament in caz de dependenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare medicamenteconform cantitatilor estimate din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 814, 130 si 14, 744, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO 52 TREZ 7055005XXX 000 179 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data depunerii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei Fise de Date.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine Contestatorului, din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta leu/euro se va face luand in considerare cursul valutar valabil in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP, la cursul de schimb BNR. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA. Se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in lei a 130000 euro si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului subsecvent prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau-retineri succesive a platilor partiale, caz in care furnizorul are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore, de a deschide un cont la Trezorerie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fondurile allocate de catre MS pentru Subprogramul de prevenire si combatere a consumului de tutun
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea formularului nr. 4
Cerinta nr.2 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere:
Manager: Prof. Dr. Ioan Cordos
Director Financiar ? Contabil: Ec. Dumitru Daniela
Director Medical ? Dr. Crisan Emilia
Director Ingrijiri Medicale ? As. Med. Pr. Dana Anghelescu
Sef Birou Achizitii Publice si Contractare ? Ec. Cristina Manolache
Coordonator Subprogram ? Dr. Teodora Ciolompea
Ec. Birou Achizitii Publice si Ccontractare ? Ec. Dinca Mihaela
Completare Formular nr.11Cerinta nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare formular nr. 5Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare formular nr. 6Cerinta nr. 5 - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 6 - Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in
original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 - Autorizatie de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii valabila la data limita de depunere a ofertelor: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Informatii privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care cuprinde si media cifrei de afaceri.Cursul mediu valutar leu/euro: 2010 - 4.2099 lei / 1 euro, 2011 - 4.2379 lei /
1 euro, 2012 - 4.4560 lei / 1 euro
Cursul de schimb leu/Alta VAluta este cel mediu anual precizat de BNR sau BCE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Completarea formularului nr. 3 din Sectiunea Formulare, "Fisainformatii generale"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii, conform ISO 9001:2008, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului 7xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, reofertare in plic inchis.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul cadru inainte de termen, in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG 71/2012 acorduri cadru avand ca obiect produsele din prezenta procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE "MARIUS NASTA"
Adresa postala: Sos. Viilor, nr. 90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050159, ,Romania, Tel. +40 213354080, Fax: +40 213354080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer