Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE


Anunt de participare numarul 76002/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: Âstr. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: ÂConstanta, Cod postal: Â900665, Romania, Punct(e) de contact: ÂCiprian Calut, Tel.Â0241480851, Email: Â[email protected], [email protected], Fax: Â0241694137, Adresa internet (URL): Âhttp: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: se vor furniza 24 din 24 de ore in maxim 8 de ore de la solicitare catre centrele aferente D.G.A.S.P.C.CONSTANTA, situate in urmatoarele localitati:
- Constanta; Mangalia;
Navodari;Negru-Voda; Agigea;Techirghiol; Lazu; Poarta-Alba.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform cerintelor minime ale documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33660000-4 - Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform centralizatorului anexat caietului de sarcini care cuprinde cantitatile minime si maxime
Valoarea estimata fara TVA: 623, 239.76RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea poate opta ptr.achizitia suplim.de produse conf.art 6 din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie de participare 12400.00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincararea in prevderile art.181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente; scrisoare de bonitate bancara;se va prezenta Bilant Contabil pentru anul precedent pana la luna 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente;cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de minim de 1.800.000, 00 lei RON ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezinta minim 1(unu) recomandare, in original, de la colaboratori - beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati , cu care au derulat contracte cu produse similare si cantitati similare cu cele din prezenta procedura de atribuire. - se vor prezenta minim 1(unu) contract similar derulat in ultimii 3 ani, in copii certificate, prin care astfel se face dovada incheierii si indeplinirii, in bune conditiuni, a furnizarii de produse similare si cantitati similare catre puncte de lucru, similare cu cele ale autoritatii contractante;Operatorul economic ofertant trebuie sa detinasi sa prezinte, la documentele de calificare, ISO 9001 / 2000 sau echivalent, copie certificata;Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin doua mijloace de transport. Dovada se va face prin prezentarea la procedura de atribuire a facturii de achizitie si a talonului sau a actelor de colaborare sau inchiriere a autovehicolului cuCopii certificate ale acestora'Autorizatia de functionare pentru furnizorul de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii cf. Ord. 626/2001, in termen de valabilitate(copie certificata)Sau Autorizatia de distributie en detail de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii cf. Ord. 893/2006, in termen de valabilitate(copie certificata) Sau autorizatia de fabricatie (in cazul producatorilor) emisa de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate (copie certificata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
natura exceptionala a situatiei economice
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Dovada implementarii unui sistem ISO 9001/2000 sau echivalent;experienta similara;Autorizatia de functionare(conf doc de atrib);Capacitatea economico-financiara,
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, conform specificatiilor prevazute in documentatia de atribuire
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezntantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂAdresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: , Romania , Tel.310.46.42 , Email: [email protected], Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Âstr Traian nr 23, Localitatea: ÂConstanta, Cod postal: Â900743, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: ÂConstanta strDecebal nr 22, Localitatea: ÂConstanta, Cod postal: Â900665, Romania, Tel.Â0241480864
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer