Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente pentru tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice.


Anunt de participare numarul 106568/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean Miercurea Ciuc
Adresa postala:  Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530180, Romania, Punct(e) de contact:  Bene Hajnalka, Tel. 0732/500775, Email:  [email protected], Fax:  0266/372137, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente pentru tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Jud.de Urgenta M-Ciuc str.Dr.Denes Laszlo nr.2
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 241.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente pentru tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente antineoplazice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 241.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.10.2010 pana la 18.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 13292.41 Ron-garantie-1% din valoare estimativa fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venit CASA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cu asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-certificat constatator in original sau copie legalizata
-CUI copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil 31.12.2009.
-informatii generala(ultimii 3ani)
-fisa de informatii generala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara-certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii: certificat ISO , UNI, EN, TUV sau echivalent(in copie)
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
-autorizatie de comercializare emisa de producator(original sau copie legalizata)
-autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii Publice.(in copie)
-certificat de inregistrare a dispozitivelor medicaleeliberat de Ministerul Sanatatii Publice, in vederea introducerii pe piata al produsului , (in copie)
Prezentarea ofertei: Imputernicire scris din partea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta M-ciuc, Str.Dr.Denes Laszlo nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Serviciul de achizitii publice: D-na Bene Hajnalka
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg Mures
Adresa postala:  Str.Justitiei nr.1, Localitatea:  Tg.Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265/269199, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Jud.de Urgenta M-Ciuc
Adresa postala:  Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea:  M-Ciuc, Cod postal:  530180, Romania, Tel. 0266/324193, Email:  [email protected], Fax:  0266/372137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 18:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer