Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL DE DIALIZA
Anunt de participare numarul 47755/27.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, In atentia: Cilt Lili, Email: [email protected], Fax: 314.00.15, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL DE DIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB-STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 102, 759 si 1, 067, 749RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE SI NECESITATILE BENEFICIARULUI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE PENTRU PROGRAM NATIONAL DE DIALIZA, IMPARTITE IN 11 LOTURI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24416000-3 - Vitamine (Rev.1)
24421100-2-Antitrombotice (Rev.1)
24421300-4-Preparate impotriva anemiei (Rev.1)
24422300-1-Diuretice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MINIME SI MAXIME PT.FIECARE LOT , SE POT VIZUALIZA IN DOC.DE ATRIBUIRE-CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 102, 759 si 1, 067, 749RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.particip.1% din val.max.fara TVA(se regaseste si anexa B si in doc.de atrib-caiet de sarcini)constit.prin scris, bancara si garant.de buna exec.5% din val.contr.subs, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB-PROGRAM NATIONAL DE DIALIZA-PN 11
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe proprie raspundere, privind eligib, Decl. privind inexistenta starii de faliment, Certif. eliberat DGFP, Certif. privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, Certif. constatator emis de ONRC, Certif. de inregistrare eliberat de ONRC, Aviz de functionare si anexa, eliberat de MS, Autoriz.de punere pe piata a produsului, eliberata de ANM, Autoriz. de comercializare de la producator/distribuitor/reprezentanta, Angaj. in scris privind livrarea produsuluila depozitul farmaciei spitalului in termen de2 ZILE de la primirea comenzii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2007)-copie semnata si stampilata, vizata DGFP, Fisa de informatiigenerale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind conformitatea loturilor cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini, Doc. emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul si/sau furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, TUV, C sau echivalent, Decl. privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani, Recomandari din partea altor beneficiari, in original(minim 2 recomandari), Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice solicitate.
Autoritatea contractanta solicita ca propunerea tehnica sa contina cel putin informatiile referitoare la: Denumirea produsului, DCI, Producator/ Tara de Origine, Unitatea de masura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13111
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 10:00
Locul: SUUB-STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, SALA AMFITEATRUL MIC.ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.272 din OUG nr.34/2006, compl.si modif.prin art.67 din OUG nr.94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.318.05.11, Fax: 314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 18:00