Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM ONCOLOGIE


Anunt de participare numarul 144519/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campina
Adresa postala: bd. Carol I nr.117, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitii, Tel. +40 0722734886, In atentia: ec.Carmen Manta, Email: [email protected], Fax: +40 0244335989, Adresa internet (URL): www.spitalcampina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA, BDUL CAROL I, NR.117, CAMPINA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 143, 485 si 1, 016, 675RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR, SAU IN FUNCTIE DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE SI PE ORICE PERIOADA ACOPERITA DE DISPONIBIL BUGETAR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL ONCOLOGIE CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL ONCOLOGIE CONFORM CAIET SE SARCINI SI ANEXA B DIN FDACALENDARUL ESTIMATIV DE ATRIBUIRE AL CONTRACTELOR SUBSECVENTE - LUNAR SAU IN FUNCTIE DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE SI PE ORICE PERIOADA ACOPERITA DE DISPONIBIL BUGETARESTIMARI ALE CANTITATILOR MINIME SI MAXIME CARE AR PUTEA FI SOLICITATE PE DURATA ACORDULUI CADRU SI A CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 143, 485 si 1, 016, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va regasi pentru fiecare lot din anexa B din FDA. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, neluindu-se in calcul ziua limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07TREZ5225006XXX002294), CUI 2845818. In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b din OUG 34/2006, actualizata, perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului, doar pentru contractele a caror valoare depaseste pragul de 130.000 de euro fara TVA, la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie in conformitate cu art.90 alin (1)-(3) din HG nr.925/2005 sau prin retineri succesive din facturi, conform prevederilor HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CAS PH
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular 1-Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular 2-Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.-prezentare formular 3- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager-dr.Calin Tiu, director medical-dr.Elena Dumitrescu, director financiar contabil-ec.Eugenia Burchiu, sef birou achizitii-ec.Carmen Manta, cons.juridic- Larisa Visan, coordonator program oncologie dr.Ileana Constantiniu, farm.sef Cristina Florea- prezentare formular 4-CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.20- prezentare formular 5-declaratie privind calitatea de participant la procedura -prezentare Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului procedurii. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sadovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente, conform art.700 alin(1)din Legea 95/2006, privind reforma in domeniul sanatatii.Autorizatia de punere pe piata a produsului Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar sau initial o Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul detine APP eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului in conformitate cu Legea 95/2006 privind reforma in Sanatate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICARE ISO 9001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1575/04.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret pe locul I, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Campina
Adresa postala: Bdul Carol i, nr.117, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel. +4 0244335989, Email: [email protected], Fax: +4 0244335989, Adresa internet (URL): www.spitalcampina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer