Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE SCLEROZA


Anunt de participare numarul 136485/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 216012252, In atentia: Dinca Ana Maria, Email: [email protected], Fax: +40 213140015, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE SCLEROZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 292, 680.16 si 15, 123, 957.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: VA FI INCHEIAT LUNAR, TRIMESTRIAL SAU PE ORICE PERIOADA ACOPERITA DE DISPONIBIL BUGETAR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33652300-8-Imunosupresoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 292, 680.16 si 15, 123, 957.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din val. max. estim. fara TVA , lot1=16.556, 73, lot2=134.682, 84, 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garant. de part. poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos; prin virament bancar in cont garantii SUUB - RO36TREZ7055005XXX000176 - Trezorerie sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentatacel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor (in original)."In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului? Gar. de buna exec. se va raporta la val. celui mai mare subsecv. si va fi in cunatum de 5% din val. fara TVA, daca val. acestuia depaseste echiv. in lei a pragului de 125000euro si poate fi constituita in maxim 5zile de la primirea ctr. subsecv. prin: -instrument de garantare emis in condit. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantulmul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib.: - virament bancar in cont garantii SUUB - RO36TREZ7055005XXX000176 - Trez. Sect.5; - depunerea la casieria autorit. contract.: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de max. 5 zile de la primirea contr. semnat de catre achiz.;b) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000lei; c)retineri succesivea platilor partiale, caz in care op. economic are obligatia, in conformitate cu prev. art90alin.(3), din HG925/2066, modif. prin HG 1045, publicata in M.O. 757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp. form.nr.2;Decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2066, cu completarile si modificariule uletrioare(pers.cu functiide conducere: Manager-Conf.Dr.Florin Catalin Cirstoiu;Director Financiar-Contabil: Ec.Liana Saulea;Director Medical: Prof.Dragos Vinereanu;Director Ingrijirii: As.Pr. Claudia Dobre, Ing. ec. Madalin Necula - Sef Serv); Declaratie privind eligibilitatea-Comp.form. nr.3; Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181-Comp.form.nr.4;Certif.eliberat de Administratia Finantelor Publicelocala, din cadrul Agentiei Nationale de Administratie Fiscala.Certif.fiscalva prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele-xerocopie semnatat si stampilatade reprez.egal cu men."Conf. cu originalul";Certifcat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.autoritatea contractantava solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de datatransmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentuluiin originalsau copie legalizata(doc. care au fost solicitate in xerocopii conf. cu originalul) 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-Xerocopie semnata si stampilata de reperezentantul legal cu mentiunea"Conform cu originalul". 2.Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data deschiderii ofertei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata(doc.care au fost solicitate in xerocopii conf. cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Acord de subcontractare- daca este cazulPartea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, aflate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 255 (1), ART. 256 (1), ART. 256 1* DIN OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALULU UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 3140015, Email: [email protected], Fax: +40 3140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer