Licitatie Publica - FURNIZARE MEDICAMENTE SI ARTICOLE FARMACEUTICE
Anunt de participare numarul 144961/17.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA MANOLACHE, Tel. +40 213354080, In atentia: CRISTINA MANOLACHE, Email: [email protected], Fax: +40 213354080, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDICAMENTE SI ARTICOLE FARMACEUTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta", Sos. Viilor nr. 90, sector 5 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 276, 899.49 si 2, 110, 751.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE SI ARTICOLE FARMACEUTICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE MEDICAMENTE SI PRODUSE FARMACEUTICE, IN CANTITATILE ESTIMATE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 276, 899.49 si 2, 110, 751.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO 52 TREZ 7055005XXX 000 179 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de depunere ofertelor.? Garantie de participare, calculata din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, fara TVA, este in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei Fise de Date. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la Art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta leu/euro se va face luand in considerare cursul valutar valabil in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP, la cursul de schimb BNR. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din val. fara TVA, si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in lei a 130000 euro, si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului subsecvent prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau-retineri succesive a platilor partiale, caz in care furnizorul are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3), din HG925/2006, modificata prin HG1045, publicata in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea formularului nr. 4
Cerinta nr.2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
Persoane cu functii de conducere:
Manager: Prof. Dr. Ioan Cordos;
Director Financiar ? Contabil: Ec. Dumitru Daniela
Director medical ? Dr. Crisan Emilia
Director Ingrijiri Medicale ? As.Med. Pr. Dana Anghelescu
Sef Birou Achizitii Publice si Ccontractare ? Ec. Cristina Manolache
Farmacist sef? Otilia Petrescu
Ec.Birou Achizitii Publice si Ccontractare ? Ec. Dinca Mihaela
Completarea Formular nr.11
Cerinta nr. 3 Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completarea formularului nr. 5
Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completarea formularului nr. 6
Cerinta nr. 5 Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul"
Cerinta nr. 6 Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul" Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in
original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2 Aviz eliberat de M.S. valabil la data limita de depunere a ofertelor. Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Informatii privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) - completare formular 1-fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri. Cursul mediu valutar leu/euro: 2010 - 4.2099 lei / 1 euro, 2011 - 4.2379 lei / 1 euro, 2012 - 4.4560 lei / 1 euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii , conform ISO 9001:2008, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului 7xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta , va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul cadru inainte de termen in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG 71/2012 acorduri cadru avand ca obiect produsele din prezenta procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE "MARIUS NASTA"
Adresa postala: SOS VIILOR, NR 90, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050159, Romania, Tel. +40 213356910, Fax: +40 213373801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 14:02