Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente si materiale sanitare


Anunt de participare numarul 145023/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: STR. FOISORULUI NR. 56-58, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031182, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Dan DAIA, Tel. +40 0213142315, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213142316, Adresa internet (URL): www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente si materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatii conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 9, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrialsi/sau in functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare.Pt Lotul 1 valoare maxima a unui contract subsecventa=1000000lei;Pt Lotul 2 valoare maxima a unui contract subsecventa=700000lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente si materiale sanitare, conform caietului de sarcini si a Anexei "B"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente si materiale sanitare, conform caietului de sarcini si a Anexei "B". Pt Lotul 1 valoare maxima a unui contract subsecventa=1000000lei;Pt Lotul 2 valoare maxima a unui contract subsecventa=700000lei. Cantitatile minime si maxime pe loturi si contracte subsecvente sunt prezentate in Anexele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da, se solicita garantie de participare in cuantum de 20000 lei-Lotul 1 si 14000 lei -Lotul 2. Termenelul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei(conform art. 85 lit b din HG 925/2006).Cont RO34TREZ7005006XXX006777; CIF 15531230. Retinere garantiei - in conf. cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Echivalenta leu/alta valuta se face cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Da, 5% din val.contract, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract conform art. 90 din hg 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, aceasta insa nu trebuie sa depaseasca 5% din pretul contractului, fara TVA ( in conf cu art 90/ HG 925/2006 si HG 1045/2011).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Formular ( si tert sustinator);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formular ( si tert sustinator, lit.a)c1)d);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conf.ordin ANRMAP 314/2010;
-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN NICOLESCU?director general, Claudia Ramona POPESCU- director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ, Eugen Dan DAIA-sef serviciu achizitii publice; Robert Radu IATAN-consilier juridic; Laura Maria DRAGU ? consilier juridic.-Certificat de atestare fiscala elib.de ANAF, privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, original sau copie conforma cu originalul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la sfarsitul lunii anterioare depunerii ofertei.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, priv.plata datoriilor la bugetul local, original sau copie conforma cu originalul, pentru sediu, din care sa reiasa obligatiile exigibile la sfarsitul lunii anterioare depunerii ofertei. -Certificatul contatator emis de ORC, (original, copie legalizata/copie lizibila), informatiile sa fie actuale si sa rezulte obiectul de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite la cererea autoritatii contractante certificatul original sau copie legalizata.-Pentu personae juridice/fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident.(original sau copie, cu traducere autorizata), trebuie sa rezulte obiectul de activitate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Angajament privind sustinerea economico-financiara a ofertantului/grupului de operatori economici.Formular 9.
Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate;
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d, 69.1 din OUG 34/2006
1.Fisa de informatii generale ? Formular nr.10, cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2010, 2011, 2012), care sa fie egala sau mai mare de 2.000.000 lei, fara TVA (pentru Lotul 1) si 1.400.000 lei, fara TVA(pentru Lotul 2).Echivanenta se va face la cursul mediu anual leu/valuta, pt fiecare an in parte, publicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular 9.Se prezinta Formularul nr.10
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru detinere Autorizatie de punere pe piata pentru produsele ofertate. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titliu XVII-Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
Autorizatie de distribuire angro emisa de Agentia Nationala a MedicamentuluiDocumentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman; in copie conform cu originalul sau Autorizatie de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii(inclusiv anexe), in termen de valabilitate, in copie lizibila conforma cu originalul;
Experienta similara
1.Lista livrari similare effectuatein ultimii 3 ani;2.Sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au furnizat unul sau mai multe contracte de livrari produse similare in valoare cumulata de minim 1.000.000 lei, fara TVA(pentru Lotul 1) si de minim 700.000 lei(pt. Lotul 2).
1.Prezentare Formular 12. 2.Prezentare Formular 11 din care sa reiasa urmatoarele: durata, valoarea, garantii, semnaturi, beneficiari.Se vor prezenta de procese verbale de receptie, certificari, recomandari, alte documente doveditoare.Conversia leu/valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Standardulde asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.
Se va prezenta copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul? a certificatului sau certificat echivalent.Se accepta ofertantii in curs de certificare care fac dovada finalizarii auditului de certificare.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a certificatului echivalent. Fiecare ofertant individual si ofertant asociat este obligat sa prezinte acest document.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Declaratie pe proprie raspundere pentru detinere Autorizatie de punere pe piata pentru produsele ofertatePrezentare Autorizatie de distribuire angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului. Prezentare Formular 12. 2.Prezentare Formular 11Se va prezenta copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul? a certificatului sau certificat echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 15:00
Locul: str, Foisorului, nr.56-58, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Foisorului, nr.56-58, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031182, Romania, Tel. +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer