Licitatie Publica - Furnizare medicamente uz stomatologic
Anunt de participare numarul 89134/20.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: ion bunea viorica, Tel.021 313.88.04-06/153, Email: [email protected], Fax: 021 3120553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente uz stomatologic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02412, str. Grigore Cobalcescu, nr. 26, sector 1 Bucuresti, depozitul Serviciului de medicina dentara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente uz stomatologic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141800-8 - Consumabile dentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anexa care cuprinde informatiile privind cantitatile se gaseste in CAIETUL DE SARCINI (ANEXA 1)
Valoarea estimata fara TVA: 10, 758.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.11.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurate din prestatii CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif.si completari ulterioare.
Documente care vor fi prezentate :1. Declaratie privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic (original); 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modif.si completari ulterioare.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu prezinta Certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului si care nu au in domeniul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
1. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie);
2. Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului, emis de catre organele abilitate cu maxim 30 de zile inainte de data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor -copie legalizata.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este stabilit.Toate documentele se depun traduse in limba romana de catre traducator autorizat si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantii care:
1. detin avizul de functionare, valabil pentru anul 2009, emis de M.S.pt. activitati de: import, comercializare si depozitare pentru produsele ofertate; 2. sunt autorizati de producator pentru livrarea produselor ofertate;3. prezinta documente care atesta conformitatea produselor ofertate.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului: 1. Aviz de functionare al operatorului economic, emis de M.S.valabil pt anul 2009 (copie);2. Autorizatie pentru livrarea produselor, in termen de valabilitate, eliberata de producator (copie);3. Certificat/declaratie de conformitate al produselor eliberat(a) de producator (importator)/organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarcini, respectiv cu cerintele minime de calitate (copie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 11:00
Locul: la sediul U.M. 02412 BUCURESTI, str. G. Cobalcescu, nr. 26, sect 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor participa numai reprezentantii autorizati ai operatorilor economici, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Grigore Cobalcescu, nr. 26, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Tel.021/3138804-06, int. 182, Fax: 021/3120553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 18:00