Licitatie Publica - FURNIZARE MEDII DE CULTURA
Anunt de participare numarul 55865/17.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE SAVU, Tel.0245212113, Email: [email protected], Fax: 0245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MEDII DE CULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste, Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 48
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medii de cultura conform documentatiei de atribuire astfel:
LOTUL I ALBASTRU DE METILEN 1% solutieLOTUL II GRAM COLOR KIT (4x250 ml)
LOTUL III - BULION LAURIL SULFAT DE SODIU
LOTUL IV - MUELLER HINTON AGAR +5%NACL (gata de utilizare)
LOTUL V - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORULBACTEC PLUS
LOTUL VI - PACHET DISCURI PENTRU ANTIBIOGRAMA SI MEDII DE CULTURA
LOTUL VII - PACHET IDENTIFICARE / ANTIBIOGRAMA, HEMOCULTURI IN SISTEM AUTOMAT
LOTUL VIII PACHET MEDII LOWENSTEIN - JENSEN
LOTUL IX - PACHET COLORATIE ZIELN-NIELSEN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24641250-6 - Medii de cultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta fiecarui lot si cantitatea pentru fiecare produs din componenta lotului se afla in caietul de sarcini a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 650, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie participare/lot: LOTUL 1=20leiLOTUL 2=20leiLOTUL 3=20leiLOTUL 4=20leiLOTUL 5=250leiLOTUL 6=200leiLOTUL 7=5800leiLOTUL 8=300leiLOTUL 9=20lei2.Garantie de buna Executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din asigurari de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata prin notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de egibilitate (formular 12A)
2.Declaratie cu privire la neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ptr ofertantul declarat castigator certificatele de atestare fiscala prinvind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local
4.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata5.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr.1) din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in valoare minima, astfel:
-LOTUL 1= 1000lei
-LOTUL 2= 1700lei
-LOTUL 3=400lei-LOTUL 4=600lei
-LOTUL 5=69000lei
-LOTUL 6=30500lei
-LOTUL 7= 1700000lei
-LOTUL 8=100000lei
-LOTUL 9= 2700lei
Se va calcula pentru fiecare lot ori pentru totalul loturilor la care operatorul economic depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale livrari in ultimii 3ani (Formularul 12D)
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice
3.Certificat de Inregistrare a Dispozitivelor Medicale pentru reactivi si accesorii emis de catre Ministerul Sanatatii Publice prin Directia de specialitate sau Declaratia de Conformitate a producatorului ce poarta marcaj european de conformitate CE
4.Cerificatul ISO 9001:2000 sau ISO 9001:2001 pentru producatorul reactivilor5.Scrisoare de autorizare eliberata de catre producator prin care se atesta calitatea de distribuitor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante - loc.Targoviste, str.Tudor Vladimirescu, nr.48
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste-Compartimentul achizitii
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Tel.0245612131, Email: [email protected], Fax: 0245210509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 14:08