Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medii de cultura, antiseruri si culturi microbiologice


Anunt de participare numarul 138036/07.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mandragiu, Tel. +40 2524651, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 2520061, Adresa internet (URL): www.iispv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medii de cultura, antiseruri si culturi microbiologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IISPV: Str. Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de medii de cultura, antiseruri, culturi microbiologice, intr-un numar de 51 loturi , conform caietului de sarcini si Anexei B (SEAP) necesar pentru desfasurareaactivitatii analitice de laboratorul de microbiologie, din cadrul IISPV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
24327000-2-Diverse substante chimice organice (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33651510-6-Antiseruri (Rev.2)
33698100-0-Culturi microbiologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de medii de cultura, antiseruri, culturi microbiologice, intr-un numar de 51 loturi , conform caietului de sarcini si Anexei B (SEAP) necesar pentru desfasurareaactivitatii analitice de laboratorul de microbiologie, din cadrul IISPV.
Valoarea estimata fara TVA: 337, 048.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se va constitui pe fiecare lot in parte, conform ANEXEI B.GP se va constitui, conform Anexei B, astfel: fie pe fiecare lot, fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta, dar in acest caz este obligatorie anexarea unui centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia de participare, precum si cuantumul aferent acestora.GP se va constitui conform prevederilor art.86, alin.1 din H.G nr. 925/2006.GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se depune la casieria unitatii. Sau Ordin de plata (vizat de banca)in contul pt GP: RO20TREZ7025005XXX000165?Trezoreria sector 2, Bucuresti. Perioada de valabilitate a GP este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii GP va fi prezentata in original, impreuna cu centralizatorul pe loturi care va fi atasata ofertei. Lipsa dovezii constituirii GP va avea drept efect respingerea ofertei(art.33 alin. 3, lit.b din H.G. nr.925/2006).In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, AC va retine contestatorului din GP, conf prevederilor art. 278^1 alin.1, lit. a) din OUG 34/2006, numai loturilor a caror valoare estimata este mai mare de 63000 lei.In cazul IMM-uri valoarea GP este de 50% .Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii GP si declaratia pe propria raspundere, conf formular 9.GP se va depune in conformitate cu art. 43^1 din OUG 34/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modif si compl ulterioare.GP se restituie de autoritatea contractanta, conf art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Garantia de buna executie seconstituie conform art. 89 - art. 90 din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004, conform Formular 9 din Sectiunea Formulare.Restituirea garantiei de buna executie se poate face in cel mult 14 zile de la data intocmirii ultimului proces verbal de receptie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completareaFormularului 1 din Sectiunea Formulare.
2. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 3 din Sectiunea Formulare;
5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cupersoanele care detin functii de decizie in cadrul IISPV: Dr. Rodica Tanasuica ? director al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara; Dr. Horia Albu ? director tehnic al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;Ec. Daniela Mandragiu ? Sef serviciu Economic si Administrativ;Cons.j.Laura Melinte ? Consilier Juridic;Dr. Iuliana Mihai ? Sef Serviciu Microbiologie Alimentara;Ec. Liviu Rusu ? Consilier in cadrul Serviciului Economic si Administrativ-completare model Formular 4 din Sectiunea Formulare; Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.
Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale prin completare Formular 5 ? Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiar incheiati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii3 ani-completare Formular 6.
Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile contin preturi egale , respectiv clasate de primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Pentru descarcarea documentatiei de atribuire operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, iar pentru vizualizare acestia trebuie sa detina un program adecvat deschiderii fisierelor semnate electronic. (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prevazut la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, repectiv5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Adresa postala: Str. Campul Mosilor, nr. 5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel. +40 0212524651, Email: [email protected], Fax: +40 0212520061, Adresa internet (URL): http: //www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer