Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare medii de cultura Lowenstein - Jensen


Anunt de participare numarul 49563/15.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Punct(e) de contact: Radut Monica, Tel.0746.129.556, Email: [email protected], Fax: 335.74.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medii de cultura Lowenstein - Jensen
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inatitutul Marius Nasta - Sos.Viilor nr.90, Magazia de Sanitare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 920, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare medii de cultura Lowenstein - Jensen
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24641250-6 - Medii de cultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt precizate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 39500 leigarantia de buna executie a contractului: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Sanatatii Publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa: - declaratie de eligibilitate - conform formularului 12A din Ordin ANRMAP 155/2006- declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - conform formularului 12B din Ordin ANRMAP 155/2006
Se vor prezenta: - certificat constatator
- cazier fiscal
- certificate care atesta plata impozitelor si taxelor atat catre bugetul de stat cat si catre bugetele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- bilant contabil la 31.12.2007
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2005 -2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1. lista principalelor livrari de medii de cultura din ultimii 3 ani (2005 - 2007)se va completa formularul 12D din Ordinul ANRMAP 155/2006
2. daca exista subcontractanti se va completa formularul 12C din Ordinul ANRMAP 155/2006
Se vor prezenta:
- certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale
- certificat de inregistrare a producatorului de dispozitive medicale
- fisa tehnica a produselor ofertate
- certificat ISO 9001
- certificat de calitate al produselor ofertate emis de un laborator extern de referinta
- certificat CE pentru fiecare produs
- dovada existentei de mijloace de transport adecvate transportului mediilor de cultura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4886/08.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria institutului, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 10:00
Locul: biblioteca institutului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stamplilata in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR,
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3321060, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Tel.021 3321060, Fax: 021 3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele prevazute de legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Institutului Marius Nasta
Adresa postala: sos.Viilor nr.90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050155, Romania, Tel.021 3356910, Email: [email protected], Fax: 021 3357444, Adresa internet (URL): www.mariusnasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer