Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?furnizare mere in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? pentru anul scolar 2010 ? 2011, in scolile din municipiul si judetul Braila?


Anunt de participare numarul 102972/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email:  [email protected], Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?furnizare mere in cadrul?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? pentru anul scolar 2010 ? 2011, in scolile din municipiul si judetul Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatilor scolare din municipiul si judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?furnizare mere in cadrul?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? pentru anul scolar 2010 ? 2011, in scolile din municipiul si judetul Braila?Merele livrate vor avea greutatea intre 90 si 150 g si se vor incadra la categoria I si/sau categoria a II-a, conform Standardului de comercializare pentru mere, prevazut in anexa I partea B "Standarde specifice de comercializare" partea 1 la Regulamentul (CE) nr. 1.580/2007 al Comisiei din 21 decembrie 2007 de stabilire a normelor de aplicare a regulamentelor (CE) nr. 2.200/96, (CE) nr. 2.201/96 si (CE) nr. 1.182/2007 ale Consiliului in sectorul fructelor si legumelor, privind standardele de comercializare, astfel cum a fost modificat si completat prin Regulamentul (CE) nr. 1.221/2008.Se vor asigura transportul si distributia zilnic, bisaptamanal sau saptamanal la destinatar (scoli). In Municipiul Braila furnizarea merelorse va face zilnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. zile livrare estimate anul scolar 2010 ? 2011 = 175 zileTotal beneficiari = 26.000 (cu actualizarea numarului de beneficiari dupa definitivarea inscrierilor in anul scolar 2010-2011).In municipiul Braila livrarea se va face zilnic la fiecare scoala.Schema de furnizare a produselor se va stabili in conformitate cu legislatia in vigoare cu operatorul economic desemnat castigator.In municipiul Braila distributia se face zilnic.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 147, 055RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2010 pana la 15.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare = 11.000 leiPerioada valabilitate = 120 zile Garantia buna executie 1 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrare in prevederile art. 180 si art 181 OUG nr. 34/2006Certif plata buget stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofert nu are datorii valabil la deschid orig/copie legalizataCertificate privind plata obligatiilor catre bugetele locale de la primariile la care au inregistrate sediile din care sa reiasa ca ofertantii nu au obligatii financiare restante certif valabile la data deschiderii original/ copie legalizataOfertant sa nu fi provocat incidente plata in relatia cu creditoriiPers jurid straine vor prezenta orice doc edificator pt dovedirea eligib eliberat autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatii plata impozite taxe contributii buget stat si buget local conform cerinte solicitate de autorit contractDoc prezentate orig/copie legaliz traducerea autorizata si legalizata lb romanaCertif constat emis ORC original/copie legalizata valabil la deschidere, care cuprinde activitate ce face obiectul licitatieiCertif inregistrare emis de ORC copie stampilata si semnata reprezent legal ofertantDoc forma de inreg/atestare/apartenenta dpdv prof conf preved leg din tara in care ofertantul este resident orig/copie traduceri in lb romana pers autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul individual sau fiecare asociat in cazul ofertei comune, trebuie sa aiba relizat un rezultat financiar pozitiv (profit) pe anul 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa aiba rata lichiditatii generale = activele circulante/ datorii curente=1, 0 In cazul ofertei comune, indeplinirea cerintei de lichiditate generala, este obligatorie pentru fiecare asociat. cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract de furnizare distribuire produse similar (distribuire fructe) celui din ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli?, in valoare de 70.000, 00 lei cu TVA.ofertant trebuie sa detina un depozit de fructe cu o capacitatii deminimum 10 tone de fructe, conform normelor de igiena sanitara la maximum 50 de km distanta rutiera de Municipiul Braila. Aceasta conditie de calificare este necesara pentru livrarea zilnica a merelor in mun Braila
-DOCUMENT DE INREGISTRARE PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR eliberat de A.N.S.V.S.A. ? D.S.V.S.A. din judetul in care se afla depozitul, pentru activitatile de « depozitare, sortare, spalare, ambalare, si comercializare fructe si legume (cod CAEN 5210) », valabil la data deschiderii ofertelor-documentul constatator (referatul) privind indeplinirea conformitatii la normele de igiena pentru «depozitare, sortare, spalare, ambalare, si comercializare fructe si legume (cod CAEN 5210) » eliberat de Directia de Sanatate Publica a judetului in care se afla depozitul-licenta pentru ambalat fructe eliberata ofertantului de MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE, prin directia agricola judeteana comptenta.
Ofertantul singur sau impreuna cu subcontractantii sau asociatii dupa caz, trebuie sa dispuna de minim 5 autovehicule pentru transportul si distributia fructelor, inregistrate la D S V S A, conform Ordin A N S V S A nr. 111/2008.Se va prezenta in fotocopie documentul de inregistrare a fiecarui autovehicul de transport fructe eliberat de DSVSA judetene in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul.Se vor prezenta in copie documentele prin care ofertantul poate dovedi ca dispune de fiecare autovehicul de transport fructe : facturi, contracte de inchiriere, etc.ofertantul sa dispuna de 7 soferi.Pentru tot personalul care manipuleaza alimentele ce urmeaza a paricipa la manipularea ? distribuirea produselor alimentare oferite se vorprezenta CERTIFICATE DE ABSOLVIRE a cursurilor privind insusirea normelor fundamentale de igiena, eliberate sub Avizul Ministerului Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la lic electronica participa operatorii admisi inreg SEAP Data momentului de start a lic elec se transm pe cale elect Se org 1 runda de 24 h
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila, Piata independentei nr. 1, etaj 4 camera 404, mun. Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  Str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236/460027, Email:  [email protected], Fax:  0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 10 zile, incepand cu a doua zi de la data luarii la cunostinta asupra documentului considerat nelegal, pe cale administrativ-jurisdictionala, la C.N.S.C.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Piata Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239619600, Email:  [email protected], Fax:  0239/619809, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer