Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mere in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2011 ? 2012, pentru elevii claselor I-VIII din Sectorul 1?


Anunt de participare numarul 131927/07.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Fanel Marin, Tel. 0213193251, Email: [email protected], Fax: 0213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitatilor de invatamant preuniversitar si unitatilor sanitare publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mere in cadrul?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2011 ? 2012, pentru elevii claselor I-VIII din Sectorul 1?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 1, conform Anexei I
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare mere pentru elevii claselor I-VIII din unitatile de invatamant de stat, in conformitate cu OUG nr. 24/2010 si Ordinul MADR nr. 155/2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mere livrate vor avea greutatea de minim 110 g si se vor incadra la categoria extrasi/sau categoria a I-a, conform Standardului de comercializare pentru mere, prevazut in anexa I partea B "Standarde de comercializare specifice" partea 1 ?Standard de comercializare pentru mere? la Regulamentul de punere in aplicare (UE) nr. 543/2011 al Comisiei din 07 iunie 2011 de stabilire a normelor de aplicare a regulamentelor (CE) nr. 1.234/2007, al Consiliului in ceea ce priveste sectorul fructelor si legumelor si sectorul fructelor si legumelor prelucrate.Numarul de elevi estimat, este de 17.934.
Valoarea estimata fara TVA: 428, 192.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare- in cuantum de 8.560 lei si se constituie conf. HG nr.925/2006; garantia de buna executie este 5 % din val. contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala, Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati in comercializarea si distributia merelor, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) vizate si inreg. la organele competente; - declaratie privind cifra medie de afaceri din anii 2008, 2009, 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani;Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare mere; Recomandarea unui beneficiar - copie cf cu originalul; Declaratie referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut; Declaratie pe proprie raspundere ca personalul angajat in derularea contractului este instruit privind normele de igiena; autorizatie de functionare de la ASPJ si DSV pentru spatiile de depozitare; inregistrare sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor si distribuire; Certificare ISO 9001:2008 pt distributie si depozit; Certificare ISO 14001:2004pt distribuitie si depozitare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor prezenta carnetele de sanatate vizate la zi pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului;
-Prezentarea de mostre de fructe - mere.Neprezentarea de mostre ? mere, insotita de Buletinul de Analiza, privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti, la sedinta de deschidere a ofertelor, duce la descalificarea ofertantului.Se solicita prezentarea de buletine de analiza eliberate de M.A.P.D.R. ? Laboratorul Central pentru controlul rezidurilor de pesticide in plante si produse vegetale si D.S.V.In cazul in care Ofertantul, nu este producator, va prezenta un contract pentru anul scolar 2011-2012 cu un furnizor a carui produse trebuie sa indeplineasca criteriile cerute de Ordinul nr.155/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru imbunatatirea ofertei, se va organiza o runda de licitatie electronica in perioada 10.01.2012 -11.01.2012.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2011 11:00
Locul: AUIPUSP cu sediul in B-dul Poligrafiei, nr. 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP sector 1- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Poligrafiei, nr.4, sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel. 021/3193250, Fax: 021/3193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2011 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer