Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare mere pentru elevii claselor 1-8 din invatamantul de stat si privat de pe raza judetului calarasi


Anunt de participare numarul 103758/14.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Dima, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare mere pentru elevii claselor 1-8 din invatamantul de stat si privat de pe raza judetului calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile de pe raza judetului calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare mere pentru elevii claselor 1-8 din invatamantul de stat si privat de pe raza judetului calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
27683 portii /zi
detalii suplimentare conform anexei "centre zonale"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 185, 457RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.09.2010 pana la 17.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul I ?zona Calarasi -12.000 leiLotul II ? zona Lehliu Gara ? 3.000 leiLotul III ? zona Oltenita ? 4.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu + fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza in cazul castigarii licitatiei la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare Formular 12A, Declaratieprivind eligibilitatea
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta obligatorie: completare Formular 12B.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documente edificatoare: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat -ANAF valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a zonei respective (persoane juridice), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate categoria de activitate care face obiectul procedurii de achizitie publica original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, valabil la data deschiderii ofertelor.
?Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la: - rezultatul exercitiului financiar- Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Formular 4 -se completeaza; (cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim :
- Lotul I ?zona Calarasi - 1.000.000 lei
- Lotul II ? zona Lehliu Gara ? 200.000 lei
- Lotul III ? zona Oltenita ? 300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii pentru ofertant/ofertant asociat:
Se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la:
a) experienta similara
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani.
Cerinta minima obligatorie: Indeplinirea in bune conditii aunui contract de furnizare si distributie produse alimentare invaloare minima de :
- Lotul I ? zona Calarasi ? 700.000 lei
- Lotul II ? zona Lehliu Gara ? 150.000lei
- Lotul III ? zona Oltenita ? 200.000 leiPentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, se vor prezenta ca documente edificatoare contract de furnizare ? copie conform cu originalul sirecomandare sau document constatator cu calificativul bine sau foarte bine
Secompleteaza Formular 12 E cu livrari produse.
b) resurse tehnice
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de produse - Formular 12H.
Ofertantul va face dovada ca detine in proprietate sau in regim de inchiriere (cu contract pe anul scolar 2010 ? 2011), cate minim 5(cinci) autoutilitare autorizate D.S.V. pentru fiecare centru zonal, pe parcursul derularii contractului, in vedereatransportului de produse alimentare. De asemenea, ofertantul trebuie sa faca dovadaca detine spatiu de depozitare autorizat D.S.V pe anul scolar 2010 ? 2011, cu o capacitate de minim 500 metri cubi.
c) resurse umane
Situatia personalului disponibil pentru executia contractului de furnizare, pregatirea cadrelor de conducere Formular 12 I ? original.
.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica se va tine dupa licitatia deschisa de selectare a candidatilor conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S82-122900 din 28.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 11:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): programul uniunii europene de incurajare a consumului de fructe in scoli
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  str. stavropoleos nr 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel bucursti
Adresa postala:  str. splaiul independentei nr 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile ordonantei de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala:  str 1 dec 1918 nr 1, Localitatea:  calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242311609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer