Licitatie Publica - Furnizare mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Hunedoara, pentru anul scolar 2012-2013
Anunt de participare numarul 137888/03.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. +40 254213383, Email: [email protected], Fax: +40 254230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Hunedoara, pentru anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
31414 mere/zi x 94 de zile (in anul scolar 2012-2013) = 2.952.916 portii de mere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform retelei scolare pusa la dispozitie prin intermediul SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 738, 229RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantii pentru participare in cuantumul de: - pentru lot 1:2950 lei- pentru lot 2:2200 lei- pentru lot 3:2650 lei- pentru lot. 4:2450 lei- pentru lot. 5:950 lei- pentru lot. 6:1650 lei- pentru lot. 7:1800 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Trezoreria Municipiului Deva, CUI: 4374474. Cont: RO56TREZ3665006XXX000123. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: min. 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: min. 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si ale art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;
- din certificatele mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele mentionate se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitarea conflictului de interese)
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Mircea Ioan Molot ? Presedinte, Tiberiu Balint si Ioan Rus ? Vicepresedinti, Dan Stoian ? Administrator Public, Dana Dan ? Secretar al Judetului Hunedoara, Daniela Salasan ? Director Executiv Economic, Cornel Pricajan ? Sef Serviciu, Gabriela Bandea ? Sef Serviciu, Mariana Barsoan ? Sef Serviciu, consilierii judeteni (vezi site-ul www.cjhunedoara.ro) si membrii comisiei de evaluare: Mates Cecilia, Secasiu Roman, Goanta Lia, Corui Cristian, Berceanu Gabriel. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;
Certificat de producator, conform H.G.R. nr. 661/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, emisa de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, sau documente de provenienta a produselor;
Aviz de recunoastere emis de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale/Certificat de origine, conform Ordinului nr. 171/2006;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? Cifra de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a unui contract de natura SIMILARA ca natura si complexitate cu cea a produselor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
In vederea demonstrarii experientei similare se vor prezenta copii dupa informatiile relevante din contract (denumire contract, parti contract, valoare contract, durata contract).
Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Recomandare/Document constatator din partea beneficiarului contractului.
Declaratie privind echipamentele tehnice (inclusiv mijloacele de transport ale produselor).
Ofertantul va face dovada ca dispune de mijloace de transport necesare in vederea derularii contractului.
Nota: Daca ofertantul nu detine in proprietate unul sau mai multe mijloace de transport pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, etc. se va permite si prezentarea unui angajament.
Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate.
Se vor mentiona urmatoarele:
- numele si prenumele;
- cunostinte de igiena produselor agro-alimentare sau instruire in acest sens (se va indica nr. cerficatului, denumire curs, data eliberarii certificatului);
- controlul medical periodic (se va indica perioada, data eliberarii adeverintei).
Nota: Distributia alimentelor se va face numai de catre persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic.
Prezentare de mostre de produs.
Operatorii economici vor prezenta obligatoriu la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru toate produsele ofertate, in ambalajul in care urmeaza a fi livrate, marcat si sigilat.
Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta. Documentul justificativ privind predarea mostrelor va fi prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor. Mostrele nu se returneaza.
Buletin de analiza privind continutul rezidurilor de pesticide si metale grele eliberat de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025, conform Ordinului M.A.D.R. nr. 155/2011, pentru mostre
Declaratie de conformitate a lotului din care fac parte mostrele.
Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul).
Acord de subcontractare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul).
Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere.
Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala, conform Ordinului nr. 111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor;
Autorizatia sanitar veterinara / Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul, conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 (pentru spatiul de depozitare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
181
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legal imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
AC nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta da [ ] nu [x] Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. da [ ] nu [x] In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Operatorul economic declarat castigator dupa finalizarea licitatiei electronice va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexa la formularul de oferta, cu preturile finale, in original, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200, alin. (1) din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169, alin. (2) din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. +04 254226200, Email: [email protected], Fax: +04 254226200, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 08:12