Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Microscop cu inversie, Stereomicroscop cu modul fluorescenta, Sistem microscopie confocala cu preluare si analiza imagini, Microscop de laborator(epi) cu fluorescenta cu sistem de imagistica, Microscop cu inversie, lampa fluorescenta si sistem i


Anunt de participare numarul 125960/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biochimie al Academiei Romane
Adresa postala:  Splaiul Independentei 296, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Punct(e) de contact:  Stefana-Maria Petrescu, Tel. 021 2239069, In atentia:  Ing. Anca-Michaela Ionescu, Email:  [email protected], Fax:  021 2239068, Adresa internet (URL):  www.biochim.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Microscop cu inversie, Stereomicroscop cu modul fluorescenta, Sistem microscopie confocala cu preluare si analiza imagini, Microscop de laborator(epi) cu fluorescenta cu sistem de imagistica, Microscop cu inversie, lampa fluorescenta si sistem imagistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Biochimie - Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului de achizitie publica este de furnizare a unui Microscop cu inversie, a unui Stereomicroscop cu modul fluorescenta, a unui Sistem microscopie confocala cu preluare si analiza imagini, a unui Microscop de laborator(epi) cu fluorescenta cu sistem de imagistica, a unui Microscop cu inversie, lampa fluorescenta si sistem imagistica, cod CPV 38518200-1, 38515200-0, 38513100-5, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA? - Contract de finantare POS CCE nr. 264/ 28.09.2010 ID 884.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38515200-0 - Microscoape cu fluorescenta (Rev.2)
38513100-5-Microscoape inversate (Rev.2)
38518200-1-Microscoape stereoscopice sau microscoape de disectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microscop cu inversie: 1 bucata; Stereomicroscop cu modul fluorescenta: 1 bucata; Sistem microscopie confocala cu preluare si analiza imagini: 1 bucata; Microscop de laborator(epi) cu fluorescenta cu sistem de imagistica: 1 bucata; Microscop cu inversie, lampa fluorescenta si sistem imagistica: 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 3, 368, 165RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 60.000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si Fonduri nerambursabile FEDR prin POS CCE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind eligibilitatea, care presupune neincadrarea in prevederile art.180 din O.G. nr. 34/2006.
DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G. nr. 34/2006.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Certificat de inregistrare (CUI).
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copia dupa bilanturi contabile si balanta de verificare pentru anii 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente in domeniu (copia dupa bilantul contabilva fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.).Formular informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari de buna executie emise de beneficiari.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Declaratie pe proprie raspundere cu lista privind subcontractantii, daca este cazul.
Acord de asociere, daca este cazul.
Certificat ISO 9001 (sau echivalent)
Certificat ISO 14001 (sau echivalent)
Certificat ISO 18001 (sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei livrari in ultimii 3 ani, care a avut ca obiect furnizarea si instalarea unui microscop din gama celor prezentate in Caietul de sarcini, in valoare de maxim valoarea prezentului contract. Se vor atasa: copie dupa contract, proces verbal de acceptanta, recomandare de la Beneficiar.Nominalizarea echipei tehnice de proiect: Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei personalului specializat, respectiv a unui inginer instalare/instruire/service avand studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, minim 3 ani experienta in domeniul microscopiei ?i participarea la cel putin un proiect implementat care a implicat furnizarea, punerea in functiune si instruirea personalului beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 16:00
Locul: La sediul institutului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau persoane imputernicite ale operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de finantare POS CCE nr. 264/ 28.09.2010 ID 884, proiect ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?, incheiat intre Institutul de Biochimie al Academiei Romane din Bucuresti si Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice al Institutului de Biochimie al Academiei Romane
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Tel. 0212239069, Email:  [email protected], Fax:  0212239068, Adresa internet (URL):  www.biochim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer