Licitatie Publica - Furnizare Microscop de forta atomica combinat cu spectroscopie confocala Raman
Anunt de participare numarul 96971/31.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CHIMIE MACROMOLECULARA PETRU PONI
Adresa postala: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700487, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CONDREA, Tel.0232-217454, Email: [email protected], Fax: 0232-211299, Adresa internet (URL): www.icmpp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Microscop de forta atomica combinat cu spectroscopie confocala Raman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Chimie Macromoleculara "Petru Poni" Iasi Aleea Grigore Ghica Voda 41A
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui Microscop de forta atomica combinat cu spectroscopie confocala Raman cod CPV: 38000000-5 Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev. 2)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 325, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
20000 - RON garantia de participare10% - din valoarea contractului fara TVA - garantia de buna executie,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din proiectul Centru de cercetari avansate pentru bionanoconjugate si biopolimeri, POS-CCE, Axa 2, IntelCentru, Proiect 88, COD SMIS-CSNR 2213, Contract 03/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea - Formularul 1
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, valabile la data depunerii ofertei, care sa ateste plata lor la data de 31.03.2010.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Formularele-tip se obtin de la Directia Finantelor Publice Locale si de la Directia Generala a Finantelor Publice de Stat.
3.Certificatul de inregistrare si certificatul constatator valabil la data depunerii ofertei, emise de Oficiul Registrului Comertului.Pentru persoane juridice/fizice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident
4.Informatii generale Formularul 2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009, inregistrat si vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a controlului calitatii si a service-ului
2.Autorizare emisa de producator pentru livrarea produselor - Formularul 3
3.Copie dupa contract de furnizare, prin care ofertantul dovedeste ca mai livrat un sistem echivalent unei alte autoritati contractante, de valoare egala cu valoarea estimata a echipamentului
4.Lista cu principalele livrari de produse din ultimii3 ani, continand valori, cantitati, perioade de livrare si beneficiari
5. Dovada ca a implementat un standard de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Servicii post-vanzare si asistenta tehnica
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire atasata
3.
Perioada de garantie a produselor
7%
7
Descriere: Conform documentatiei de atribuire atasata
4.
Caracteristici tehnice si functionale suplimentare
48%
48
Descriere: Conform documentatiei de atribuire atasata
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar de runde 1;durata unei runde 2 zile;data demararii acestora: 1 zi dupa publicarea in SEAP a ofertantilor calificati;elementele ofertei incluse in procesul de reofertare: pretul, garantia ofertata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
885/24.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 18:00
Locul: in SEAP - Institutul de Chimie "P.Poni" Aleea Grigore Ghica Voda 41A Birou Achizitii publice et 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Centru de cercetari avansate pentru bionanoconjugate si biopolimeri, POS-CCE, Axa 2, IntelCentru, Proiect 88, COD SMIS-CSNR 2213, Contract 03/01.03.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 Bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232255907, Email: [email protected], Fax: 0232255097
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0380084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Chimie Macromoleculara Petru Poni
Adresa postala: Aleea Grigore Ghica Voda 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700487, Romania, Tel.0232217454, Email: [email protected], Fax: 0232211299, Adresa internet (URL): www.icmpp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2010 11:44