Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mijloace de transport, respectiv autovehicul acces teren greu, autovehicul patrulare teren mijlociu ? greu si ambarcatiune interventie, intretinere si decolmatare in cadrul proiectului ?Reducerea activitatilor neconforme si gestionarea riscurilo


Anunt de participare numarul 149240/07.02.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL COMANA R.A.
Adresa postala: str. Gellu Naum, nr. 608, Comana, Giurgiu, Localitatea: Comana, Cod postal: 087055, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Dorobantu, Tel. +40 729812485, In atentia: Constantin Dorobantu, Email: [email protected], Fax: +40 372899062, Adresa internet (URL): www.comanaparc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mijloace de transport, respectiv autovehicul acces teren greu, autovehicul patrulare teren mijlociu ? greu si ambarcatiune interventie, intretinere si decolmatare in cadrul proiectului ?Reducerea activitatilor neconforme si gestionarea riscurilor in Parcul Natural Comana?, Cod SMIS-CSNR: 36299
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Parcul Natural Comana, comuna Comana, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In conformitate cu prevederile contractului de finantare nr. 129866 din 03.07.2012, care are ca obiect acordarea finantarii nerambursabile pentru proiectul ?Reducerea activitatilor neconforme si gestionarea riscurilor in Parcul Natural Comana?, cod SMIS-CSNR 36299, pentru implementarea activitatilor de tip F. ?Activitati de instruire si crestere a capacitatii institutionale de gestionare a ariilor naturale protejate?, respectiv F 1. ?Cresterea capacitatii institutionale de gestionare a Parcului Natural Comana prin achizitia de echipamente necesare monitorizarii starii de conservare a habitatelor, a speciilor de fauna si flora salbatica? este necesar sa se achizitioneze urmatoarele bunuri:
- autovehicul acces teren greu ? 1 bucata
- autovehicul patrulare teren mijlociu ? greu ? 1 bucata
- ambarcatiune interventie, intretinere si decolmatare ? 1 bucata
Bunurile se vor livra complet echipate si pregatite pentru introducerea imediata in folosinta cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
34520000-8-Ambarcatiuni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini:
- autovehicul acces teren greu ? 1 bucata
- autovehicul patrulare teren mijlociu ? greu ? 1 bucata
- ambarcatiune interventie, intretinere si decolmatare ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 385, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 7.500, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin: - virament bancar (contul RO37BRDE190SV13810011900 deschis la BRD Grouppe Societe Generale Giurgiu, cod fiscal: RO25667302)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Formular nr. 13 ? MODEL INSTRUMENT (SCRISOARE) DE GARANTIE pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica)Autoritatea contractanta (AC) poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare. Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei departicipare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile (Programul Operational Sectorial ?Mediu? 2007-2013) - 80 %- Bugetul de stat - 20 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Cazierul judiciar pentru operatorul economic.
- Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Certificatul fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, catre bugetul de stat- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, catre bugetul local.
Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Grigore Valentin, Dorobantu Constantin, Dorobantu Mihaela
Echipa de implementare a proiectului: Nuta Andra Marina, Peicea Daniela, Jureschi Lucia Monalisa, Trusmei Adina Romi.
Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale - se solicita ca din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- in cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoane juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/ documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2013, 2012, 2011) sa fie de cel putin: 770.000, 00 lei.
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2013, 2012, 2011) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare.In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013 vor fi admise si alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, balanta de verificare etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 5 - Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din care sa
rezulte ca a furnizat produse similare la nivelul unui contract sau maxim 5
contracte a caror valoare/ valoare cumulata a fost de minim 380.000, 00 lei.Pentru o evaluare unitara , ultimii trei ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor.
Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar
Informatii privind asociatii(daca este cazul). In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a livrat bunurile respective.Formularul nr. 11 - Acordul de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2014 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2014 12:00
Locul: Administratia Parcului Natural Comana, cladirea situata la intersectia DJ 411 cu DJ 412A, Comana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor(maxim doi reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Reducerea activitatilor neconforme si gestionarea riscurilor in Parcul Natural Comana?, cod SMIS 36299, finantat din Programul Operational Sectorial "Mediu", Axa prioritara 4, Domeniu major de interventie - Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
- Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: daca doua sau mai multe oferte au acelasi pret, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis (reofertare), caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).- Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire (inclusiv a caietului de sarcini), prin care se indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea "sau echivalent".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il consideaa nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RNP ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL COMANA RA
Adresa postala: strada Gellu Naum, nr. 608, ,Localitatea: comuna Comana, Cod postal: 087055, Romania, Tel. +40 729812485, Email: [email protected], Fax: +40 372899062, Adresa internet (URL): www.comanaparc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2014 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer