Licitatie Publica - Furnizare MIXTURI ASFALTICE
Anunt de participare numarul 141932/13.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 0232762300/ +40 0232718250, In atentia: Cristina Simon sau Laura Pascu, Email: [email protected], Fax: +40 0232766259/ +40 0232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare MIXTURI ASFALTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL PASCANI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare MIXTURI ASFALTICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Beton asfaltic = 3150 toneEmulsie bituminoasa =24 tone
Valoarea estimata fara TVA: 967, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
19000 lei, in conformitate cu prevederile in conformitate cu prevederile art. 43^1 alineatul (2), litera a), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valabilitatea garantiei pentru participare- minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) Scrisoare de garantie, conform formularului J / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani;Garantia trebuie sa fie irevocabilaMod de restituire: -Ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, -Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.-In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2)-Contestatorul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta inclusiv Euro este cursul comunicat de BNR inainte cu 6 zile de data limita limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34 / 2006) - formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmareOperatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica /profesionala vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) ? formular A si formular B modificat corespunzatorDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - formular CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular C1Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1din OUG 34/2006 formular C21. PANTAZI DUMITRU
2. AXINTE VASILE
3. ZANET GICA
4. LABONTU ANGELICA
5. ZUZAN MIRCEA
6. PERTU IULIAN
7. SIMON CRISTINA
8. PASCU LAURA
9. COJOCARU IONUT-LUCIAN
10. PRISECARU OVIDIU-CIPRIAN
11. GRIGORAS MARICICA
12. POPA STEFAN
13. MIRT IACOB
14. BLASCU SORIN CLAUDIU
15. ACSINTE DIANA-ELENA
16. ALEXA PETRU-BOGDAN
17. APOSTOL CARMEN-ELENA
18. BALAU VASILE
19. CRACIUN EMILIAN
20. DANU ION
21. ENEA NECULAI
22. HALDAN VASILE
23. IONESCU DRAGOS
24. IONITA IOAN
25. MIHUT BENONE
26. NEDELCU GABRIELA
27. NICHIFOR DORIN
28. PINTILIE MARIUS- NICOLAE
29. PLESCA VASILE
30. RACILA FLORIN
31.TOMA ANDREI CODRIN
32. VOINEA STEFAN Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, astfel: 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei2011 :1 Euro = 4, 2379 lei2012 :1 Euro = 4, 4560 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular D - Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Prezentarea a minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru cel putin una din livrarile de produse mentionate in lista - Formular E
Nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora ?daca este cazul
Declaratie privind echipamentele tehnicesi la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din acesta reiese ca se acorda certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asocierii va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentului solicitat.Formular I, Pentru subcontractantii nominalizati se vor prezenta urmatoarele documente: Formular C, Formular C2- FormularF- Formular ECopie dupa certificat sau Raportul de audit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari conf. art. 164 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb)valori limitapana la care pretul poate fi imbunatatit, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista valori limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 si a prevederilor art. 36^1 dinHG 925/2006 ;c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasamentd) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1- Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.- Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore);.e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze, cu referire in special la diferentele minime care, daca este cazul, vor fi solicitate pentru licitarea noilor oferte: Daca ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci AC vasolicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua oferta in plic inchis.f) informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.Duparunda de reofertare, se solicita ofertantilor sa transmita, in original, autoritatii contractante, in termen de 48 de ore, formularul de oferta si centralizatorul propunerii financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2419 /04.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2013 10:00
Locul: Primaria municipiului Pascani, str. Stefan cel Mare nr.16, sala nr.18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai ofertelor cu imputernicire si copie C.I., Observatori UCVAP (daca e cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Ianuarie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor de la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 16, camera 20, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. +40 232718250, Email: [email protected], Fax: +40 232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2013 10:35