Licitatie Publica - Furnizare Mobilier
Anunt de participare numarul 129617/02.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Viktor, Tel. 0259/408751, Email: [email protected], Fax: 0259/408751, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Mobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Oradea Facultatea de Stiinte Socio Umane Cladirea C48 campus III, str.Universitatii, nr.5 localitatea Oradea, judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Birou directorial 1-buc
2.Birou mare 4- buc
3.Birou mare (fara suport tastatura si UC) 9-buc
4.Birou mic 8-buc
5.Mese calculator 11-buc
6.Masuta cafea 2-buc
7.Dulap vitrina 6-buc
8.Dulap documente 8-buc
9.Dulap biblioteca 6-buc
10.Etajera suspendata2-buc
11.Rafturi metalice2-buc
12.Oficiu corp superior 1-buc
13.Oficiu corp inferior1-buc
14.Masa oficiu1-buc
15.Scaun ergonomic cu rotile 15-buc
16.Scaun simplu 110-buc
17.Placa scris 60-buc
18.Cuiere 8-buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Birou directorial 1-buc
2.Birou mare 4- buc
3.Birou mare (fara suport tastatura si UC) 9-buc
4.Birou mic 8-buc
5.Mese calculator 11-buc
6.Masuta cafea 2-buc
7.Dulap vitrina 6-buc
8.Dulap documente 8-buc
9.Dulap biblioteca 6-buc
10.Etajera suspendata2-buc
11.Rafturi metalice2-buc
12.Oficiu corp superior 1-buc
13.Oficiu corp inferior1-buc
14.Masa oficiu1-buc
15.Scaun ergonomic cu rotile 15-buc
16.Scaun simplu 110-buc
17.Placa scris 60-buc
18.Cuiere 8-buc
Valoarea estimata fara TVA: 49, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 993 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de practica pentru studenti ?Protectia copilului ? de la teorie lapractica?Numarul de identificare al contractului: POSDRU/90/2.1/S/61957
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul ?Informatii generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii, Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Fisa experienta Similara, Standarde de asigurarea calitatii pentru ofertant respectiv ISO9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3 ani pentru minim un contract similar de valoare minima 49670 lei, sau cel mult a 3 contracte de furnizare de natura similara a caror valoare cumulata sa fie de 49670 lei.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: Programul de practica pentru studenti ?Protectia copilului ? de la teorie lapractica?Numarul de identificare al contractului: POSDRU/90/2.1/S/61957
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.27(5) din OUG 34/2006 autoritatea contractanta se incadreaza la procedura selectata in cadrul achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021304641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Oradea Departamentul juridic
Adresa postala: Str. Universitatii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Tel. 0259408152, Email: [email protected], Fax: 0259408152, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 17:30