Licitatie Publica - Furnizare mobilier
Anunt de participare numarul 66816/21.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02630 Bucuresti
Adresa postala: Str. G-ral. Vasile Milea nr.7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061341, Romania, Punct(e) de contact: Razvan Nicorescu, Tel.3140976, Email: [email protected], Fax: 3140976, Adresa internet (URL): www.dgia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UM 02630 din Oradea, jud.Bihor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier (scaune, mese, dulapuri, birouri, paturi, cuiere, canapele, biblioteci, comode, noptiere) defalcat pe 6 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
39120000-9-Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
39143110-0-Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
39151300-8-Mobilier modular (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1-Scaune diferite;
Lot nr. 2-Canapele si fotolii;
Lot nr. 3-Mobilier MDF (biblioteci, dulapuri, mese;
Lot nr. 4-Mobilier din PAL (mese, birouri, comode, dulapuri);
Lot nr. 5-Scaune amfiteatru si pupitru conferinta;
Lot nr. 6-Mobilier secretariat, bucatarie, bar, birouri internet.
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 410, 462.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.11.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1)Garantie de participare in valoare de 8.060 lei sau partial, in functie de lotul (loturile) ofertate. 2) Garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Ministerului Apararii pe anul 2008. Modalitate de plata: ordin de plata, cont in trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acestia au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Fisa de informatii generale;
-Certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original sau in copie legalizata, din care sa rezulte ca: - documentul a fost emis in anul 2008;
- ofertantul are ca obiect de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
-Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului (in fotocopie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 12:00
Locul: UM 02630 Bucuresti, str. G-ral.Vasile Milea nr.7B, sector 6, cod postal 061341.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine prin accesarea fisierelor electronice disponibile in SEAP sau gratuit, in termen de 2 zile de la primirea unei solicitari, de la UM 02630 Bucuresti, in zilele lucratoare, intre orele 10-14, de catre delegatul operatorului economic, care va prezenta o imputernicire (cu datele de identificare si contact/corespondenta ale operatorului economic).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 16:35