Licitatie Publica - FURNIZARE MOBILIER
Anunt de participare numarul 38882/09.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA
Adresa postala: Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: Georgel Sava, Tel.0350407130; 0250734270, Email: [email protected], Fax: 0250 734758
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA
Adresa postala: BD. T. VLADIMIRESCU 28, Localitatea: Rm. valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: DGASPC VALCEA, BD. T. VLADIMIRESCU 28, Tel.0250734270, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: 0250734270
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA
Adresa postala: BD. T. VLADIMIRESCU 28, Localitatea: Rm. valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: GASPC VALCEA, BD. T. VLADIMIRESCU 28, Tel.0250734270, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: 0250734270
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA
Adresa postala: BD. T. VLADIMIRESCU 28, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240168, Romania, Punct(e) de contact: DGASPC VALCEA, BD. T. VLADIMIRESCU 28, SECRETARIAT, Tel.0250734270, Email: [email protected], Fax: 0250734270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MOBILIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FRANCO DEPOZITELE DIN SUBORDINEA DGASPC VALCEA CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MOBILIER CU POSIBILITATEA SUPLIMENTARII CANTITATILOR CU MAXIM 50%
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36133000-2 - Mobilier pentru dormitor, pentru camera de zi si pentru sufragerie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOBILIER
Valoarea estimata fara TVA: 185, 853RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2007 pana la 30.04.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1800 RON. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAME PHARE SI BUGETUL LOCAL. PLATA SE FACE IN MAX. 30 DE ZILE DE LA DATA RECEPTIEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART 44 ALIN2 DIN OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici, care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma:
-Declaratieprivind eligibilitatea;
-Declaratie pe propria raspundere privind situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (COPIE);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (Fisa informatii generale ofertant).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara (lista principalelor livrari in ultimii trei ani);
-Dovada ca in ultimii trei ani a derulat cel putin un contract similar;
-Autorizare pentru comercializarea produselor din partea producatorului/importatorului/distribuitorului autorizat;
-Copie contract similar sau recomandari din partea altor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 12:00
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C. VALCEA, Rm. Valcea, Bd. T. Vladimirescu nr.28
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai firmelor ofertante (vor prezenta imputernicire).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC VALCEA - COMPARTIMENT JURIDIC-CONTENCIOS
Adresa postala: BD. T. VLADIMIRESCU NR.28, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240168, Romania, Tel.0250734270, Fax: 0250734270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 15:22