Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mobilier de laborator si clinic


Anunt de participare numarul 112587/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Str Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dobos, Tel. 021.314.00.15, In atentia:  Lili Cilt, Email:  [email protected], Fax:  021.314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: Cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mobilier de laborator si clinic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Str. Splaiul Independentei nr. 169, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39181000-4 - Mese de lucru de laborator (Rev.2)
33192100-3-Paturi medicale (Rev.2)
33192210-7-Mese de examinare (Rev.2)
33192300-5-Mobilier medical, cu exceptia paturilor si a meselor (Rev.2)
39111100-4-Scaune pivotante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 319, 549RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma fixa 1% din val estim fara TVA. Lot nr.1=710, Lot nr.2=271, Lot nr.3=215, Lot nr.4=2000; Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 2, Operatiunea 2.2.1, Cod SMIS-CSNR 2188, Contract 04/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ? formularul nr. 2 - valabila la data deschiderii ofertelor - original semnat si stampilat.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, litera a, b, c, c^1, d, e.din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formularul nr. 3 ? valabila la data deschiderii ofertelor-original semnat si stampilat.
Certificat eliberat D.G.F.P.sau dovada depunerii obtinerii acestuia ? valabil la data deschiderii ofertelor- semnat si stampilat
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei sau dovada depunerii obtinerii acestuia ? valabil la data deschiderii ofertelor - semnat si stampilat.
Certificat constatator emis de ONRC - valabil la data deschiderii ofertelor - conform legislatei in vigoare - in original sau copie legalizata.
Certificat de inregistrare eliberat de ONRC - copie semnata si stampilata
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf.Ordin 314/2010.-formular nr.9.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2009), vizatDGFP - copie semnata si stampilata.Informatii generale - Formularul nr. 4 - original, vizat de conducerea unitatii-semnat si stampilat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind compatibilitatea/echivalenta produselor din interiorul pachetului cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini - original, semnata si stampilata.
Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: SR EN 13150, Directiva 93/42 CEE, acolo unde este cazul - valabilala data deschiderii ofertelor - copie semnata si stampilata - in lb.romana.
Autorizatie de livrare de la producator echipamentului sau de la reprezentanta acestuia in Romania acolo unde este cazul, in termen de valabilitate ? in original sau copie legalizata - in lb.romana
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de managment al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, ISO 14001 acolo unde este cazul sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani- formularul nr. 5 - original semnat si stampilat.
Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea compatibilitatii/echivalenteiproduselor din componenta lotului cu specificatiile tehnice solicitate - in lb.romana.
Acord de subcontractare ? vezi Model Acord subcontractare-daca este cazul. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular nr.8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
49850 / 06.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2010 10:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2010 11:00
Locul: SUUB Str. Splaiul Independentei nr. 169, Sector 5, Bucuresti, Serv. Achizitii - Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii impoterniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 2, Operatiunea 2.2.1, Cod SMIS-CSNR 2188, Contract 04/01.03.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040022, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255 si 256^2 lit. b - 5 zile din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop & Banu
Adresa postala:  Bd. Lascar Catargiu nr. 12, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010010, Romania, Tel. 021.311.26.88, Fax:  021.311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer