Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mobilier PAL Librarie, Fiziologie, Chirurgie I, Amfiteatru Babes 8


Anunt de participare numarul 120627/03.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0264.430.896, Email:  [email protected], Fax:  0264.430.896, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mobilier PAL Librarie, Fiziologie, Chirurgie I, Amfiteatru Babes 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. V.Babesnr.8, Str. Clinicilor nr. 4-6
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare mobilier PAL Librarie, Fiziologie, Chirurgie I, Amfiteatru Babes 8.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare mobilier PAL Librarie, Fiziologie, Chirurgie I, Amfiteatru Babes 8, conform tabelelor cuprinse in documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 707.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1500 lei garantie de participare , 10% garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si activitati cu TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale despre ofertant
Cazierul fiscal ? eliberat de organele competente. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnat de catre persoanele autorizate.
CERTIFICAT - de participare la licitatie cu ofertaindependenta
Declaratie privind neincadrarea inprevederile Art .69^1 /OUG 34 /2006
Declaratie privind eligibilitatea
Certificat privind plata impozitelor si taxelor legaleCertificatul de atestare fiscalaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Certificat de inregistrare in copie conform originalulCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in contracte similare
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
Lista componentelor majore ale dotarilor solicitate pentru executarea contractului
Sistemul de asigurare a calitatii
Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in furnizarea de produse: 39120000-9 Mese, dulapuri, birouri si biblioteciIndeplinirea de contracte de furnizare mobilier si dotari de o complexitate si valoare similare (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestate prin: ? copie contract? recomandare din partea beneficiaruluiCa si nivel specific minim necesar ofertantii vor prezenta documentele , care sa respecte conditiile de mai sus, pentru un contract finalizat in ultimii 3 ani, contract ce vadovedi experienta similara si care trebuie sa fi avut valoarea de minim 80 000 fara TVA.Ofertantii vor face dovada ca au minim 3 angajati specializati in producerea de mobilier, anagajati cu carte de munca. Dovada se va face prin prezentarea de copii dupa contractul de angajare si dovada inregistrarii acestuia la ITM sau prin copii dupa cartile de munca sau prin contract de colaborare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Tel. 026430896, Fax:  0264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer