Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare mobilier PAL, scaune, saltele si aparatura electrocasnica Camin B11


Anunt de participare numarul 117825/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii-Investitii-Lucrari, Tel. 0264.430.896, Email:  [email protected], Fax:  0264.430.896, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare mobilier PAL, scaune, saltele si aparatura electrocasnica Camin B11
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Camin Garsoniere B 11, Complex Hasdeu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare mobilier, saltele, scaune, plite pe gaz
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
39110000-6-Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
39143112-4-Saltele (Rev.2)
39711430-2-Plite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare mobilier PAL, scaune, saltele si aparatura electrocasnica Camin B11
Valoarea estimata fara TVA: 770, 785RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
13 000 lei pentru lotul 1, - 500 lei pentru lotul 2, - 500 lei pentru lotul 3, - 700 lei pentru lotul 4.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului pentru fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 19: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formular 6: Informatii generale despre ofertant
- Formular 8: Date despre asociere
- Formular 5: Imputernicirea notariala
Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului( daca este cazul)
- Ca cerinta minima, urmatoarul document trebuie sa fie anexate la formularul specific:
- Cazierul judiciar al firmei ? eliberat de organele competente. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnat de catre persoanele autorizate.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, original sau "conform cu originalul/ autorizatie de functionare/ altele echivalenteCertificat de inregistrare in copie "conform cu originalul"
- Cazierul fiscal ? eliberat de organele competente. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnat de catre persoanele autorizate
- Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Certificatul de atestare fiscala ? eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la datele de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice- Formular 20: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minime Lot 1: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie mai mare decat750 000 RONPentru loturile 2, 3, 4 nu se impune nivel minim
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 13 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
- Formular 16 ? Experienta in contracte similare
Formular 7 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Formular 14: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
5.4.4 Lista componentelor majore ale dotarilor solicitate pentru executarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in furnizarea de produse: Lot 1 - 39100000-3 Mobilier39141000-2 Mobilier si echipament de bucatarieIndeplinirea unui contracte de furnizare mobilier si dotari de o complexitate, amploare si valoare similare (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestate prin: ? copie contract? recomandare din partea beneficiaruluivaloarea contractului sa fieminim 500 000 lei fara TVA.Lot 2 - 39143112-4 SalteleIndeplinirea unui contract de furnizare saltele (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestat prin: ? copie contract? recomandare din partea beneficiaruluivaloarea contractului sa fie minim 20 000lei fara TVA.Lot 3 - 39110000-6 Scaune, produse conexe si piese ale acestoraIndeplinirea unui contract de furnizare scaune ergonomice (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestat prin: ? copie contract? recomandare din partea beneficiaruluivaloarea contractului sa fie minim 20 000lei fara TVA.Lot 4 - 39711430-2 PliteIndeplinirea unui contract de furnizare plite (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestate prin: ? copie contract? recomandare din partea beneficiaruluivaloarea contractului sa fie minim 40 000lei fara TVAPentru lotul 1Ofertantii vor face dovada ca au minim 7 angajati specializati in producerea de mobilier, anagajati cu carte de munca. Dovada se va face prin prezentarea de copii dupa contractul de angajare si dovada inregistrarii acestuia la ITM sau prin copii dupa cartile de munca.- Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri bugetare si alte fonduri
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleas, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Tel. 026430896, Fax:  0264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer