Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montaj utilaje, echipamente tehnologice si lucrari accesorii pentru Lot 1: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Obstetrica si Ginecologie ? Braila, Lot 2: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere l


Anunt de participare numarul 129935/09.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email:  [email protected], Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montaj utilaje, echipamente tehnologice silucrari accesorii pentru Lot 1: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Obstetrica si Ginecologie ? Braila, Lot 2: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion A si Lot 3: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalului Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Lot 1: Spitalul de Obstetrica si Ginecologie Braila, B-dul Independentei, nr. 251;
- Lot 2: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, Braila;
- Lot 3: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Str. Pietatii, nr. 3.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - cuprinde furnizarea montajul, punerea in functiune si executia lucrarilor aferente instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Obstetrica si Ginecologie ? Braila in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.Lot 2 - cuprinde furnizarea montajul, punerea in functiune si executia lucrarilor aferente instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion A in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.Lot 3 - cuprinde furnizarea montajul, punerea in functiune si executia lucrarilor aferente instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalului Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion B in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.Caietul de sarcini este extras din Proiectul nr. 3.2/2011, in cadrul proiectului ?Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila, Spitalul Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion A si a Spitalului Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion B?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09332000-5 - Instalatie solara (Rev.2)
09331000-8-Panouri solare (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - cuprinde furnizarea montajul, punerea in functiune si executia lucrarilor aferente instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Obstetrica si Ginecologie ? Braila in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.Lot 2 - cuprinde furnizarea montajul, punerea in functiune si executia lucrarilor aferente instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion A in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.Lot 3 - cuprinde furnizarea montajul, punerea in functiune si executia lucrarilor aferente instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalului Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion B in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.Termen garantiei de buna executie a contractului pentru fiecare lot in parte, este de 3 ani de data procesului de verbal la terminarea lucrarilor si cuprinde atat instaltiile solare cat si lucrarile aferente acestora.Valoarea estimata a contractului de furnizare, montaj utilaje, echipamente tehnologice si executie lucrari constructii este pentru: Lot 1: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Obstetrica si Ginecologie ? Braila ? 950.817, 00 lei fara TVA, Lot 2: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion A ? 1.279.742, 00 lei fara TVA
Lot 3: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalului Judetean de Urgenta Braila ? Pavilion B ? 1.279.742, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 510, 301RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru: Lot 1=18.000, 00 leiLot 2 = 24.000, 00 leiLot 3= 24.000, 00 lei.valab 90 zile de la data desch. Gar de buna executie 10% din val contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Administratia Fondului pentru Mediu-Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea ofertantului in prev. art. 180 si art.181 duce la respingere.Trbuie prezentat Certificat de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Agentul economic trebuie sa aiba in domeniul legal de activitate dreptul la activitatile ce fac obiectul achizitiei.Se prezinta certif const elib de O R C.Ofertantul trebuie sa prezinte Certif const priv plata oblig catre bug de stat elib de DGFP val la data desch din care sa reiasa ca nu are datorii, Certif priv plata oblig catre buget local elib de Primarii val la data desch din care sa reiasa ca nu are datorii, Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu din care sa reiasa ca nu figureaza cu datorii emis de Administratia Fondului pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fieminimum:
-pentru Lot 1:1.800.000 lei fara TVA,
-pentru Lot 2:2.400.000 lei fara TVA;
-pentru Lot 3:2.400.000 lei fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului:
Pentru Lotul 1:
- minim 1 instalator pentru panourile solare specializat si instruit de furnizorul echipamentelor pentru montajulacestora.- minim un inginer instalatii ?absolvent cu diploma de licentaPentru Lotul 2:
- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat MLPTL (MDRT), pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate;
- minim 1 instalator pentru panourile solare specializat si instruit de furnizorul echipamentelor pentru montajulacestora.- minim un inginer instalatii ?absolvent cu diploma de licentaPentru Lotul 3:
- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat MLPTL (MDRT), pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate;
- minim 1 instalator pentru panourile solare specializat si instruit de furnizorul echipamentelor pentru montajulacestora.- minim un inginer instalatii ?absolvent cu diploma de licenta- Ofertantul va prezenta Autorizatie ISCIR conform Prescriptiei tehnice PT C 4?2003 ?Cerinte tehnice privind montarea, instalarea, exploatarea, repararea si verificarea recipientelor metalice stabile sub presiune?.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2008
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul OHSAS 18001 :2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita livrarea si montarea in ultimii 3 ani, a unui sau mai multe produse, similar/e cu cel al obiectelor prezentei licitatii, a carui/caror valoare sa fie de: Pentru Lotul 1 :900.000lei fara TVAPentru Lotul 2 :1.200.000 lei fara TVAPentru Lotul 3 :1.200.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2011 12:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA P-ta independentei nr.1 etajul 1 camera 122 Municipiul Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Se va prezenta imputernicirea reprezentantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare : - Administratia Fondului pentru Mediu-Bugetul local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
...................................
Adresa postala:  ....................., Localitatea:  ................., Cod postal:  ......, Romania, Tel. ..........., Email:  [email protected], Fax:  ..........
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice pers care se considera vatamata are dreptul de a contesta termen 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  Pta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. . 0239/619600, Email:  [email protected], Fax:  . 0239/619o44, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 19:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer