Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare, punere in functiune si instruire personal pentru instalatie de evacuare namol prin dragare


Anunt de participare (utilitati) numarul 47728/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Anghel, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare, montare, punere in functiune si instruire personal pentru instalatie de evacuare namol prin dragare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Uzina de Apa Arcuda, sat Bacu, Comuna Joita, Jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, montare, punere in functiune si instruire personal pentru instalatie de evacuare namol prin dragare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113310-5 - Nave de dragare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, montare, punere in functiune si instruire personal pentru o bucata instalatie de evacuare namol prin dragare
Valoarea estimata fara TVA: 530, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare -surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
-certificate constatoare priviind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la : faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati; Sa faca dovada capitalului social, puncte de lucru, cifra de afaceri pe ultimii trei ani, date identificare asociati.
Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007vizat si inregistrat de organele competente.
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007). Conditie minima: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - 1.000.000 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte Minime :
1.Se va dovedi experienta similara prin prezentarea a minim 3 contracte (locatiile de exploatare) incheiate in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007 ) a caror obiect este livrare de dragi refulante de noroi. Pentru asigurarea confidentialitatii datelor, se va solicita doar prezentarea primei si ultimei pagini din care sa rezulte: partile contractante, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.2.Certificat ISO 9001 pentru producator / comerciant sau echivalent, valabil in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;3. Autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor;4.Termenul de garantie acordat va fi de 2 ani de zile de la livrare;5. Livrarea, montajul si punerea in functiune se va face la Uzina de Apa Arcuda, sat Bacu, comuna Joita, Jud. Giurgiu.6. Nu se admit oferte alternative / partiale.
7. Obtinerea Atestatului de Bord emis de ANR prin grija furnizorului este obligatorie. Se vor furniza in timpul cel mai scurt. Returnarea garantiei de buna executie fiind conditionata de furnizarea acesotra.8. Omologarea RNR, certificatul de navigatie, toate autorizatiile electrice si hidraulicevor fi obtinute de furnizor. Se vor furniza in timpul cel mai scurt. Returnarea garantiei de buna executie fiind conditionata de furnizarea acesotra.9. Scoaterea utilajului pe uscat pentru inspectiile peridice ; de ex. posibilitatea de demontare rapida ;Pentru a fi considerati calificati , ofertantii au obligatia de a indeplini toate cerintele minime impuse de autoritatea contractanta in ceea ce priveste situatia economico financiara si capacitatea tehnica.
Nerespectarea uneia dintere cerintele mentionate la > atrage dupa sine aprecierea ofertei ca fiind inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 11:00
Locul: Directia Logistica, Str. Ion Brezoianu, nr.23-25, et.2, sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un singur reprezentant al fiecarui operator economic care a depus oferta, cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Apa nova Bucuresti SA
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, et.2, sect.1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer