Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator, pentru 15 loturi in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?, cod SMIS 3509


Anunt de participare numarul 108665/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239.619.600 int 249, In atentia:  NICOLAE MOISIU, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239619600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalareaparatura medicala de specialitate si de laborator, pentru 15 loturi in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?, cod SMIS 3509
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul beneficiarului Spitalul Pneumoftiziologie Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, montarea si instalarea aparaturii medicale de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?, cod SMIS 3509, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETULDE SARCINI ? CAPITOLUL II al prezentei documentatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33124110-9 - Sisteme de diagnosticare (Rev.2)
33112000-8-Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
33123100-9-Tensiometru (Rev.2)
33168000-5-Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 : Spirometru Flowchart1 bucata
Lotul 2 : Echograf (Doppler color 2D) 1 bucata
Lotul 3 : Aparat de aerosoli cu compresor 1 bucata
Lotul 4 : Bronhoscop (Sistem video de endoscopie) 1 bucata
Lotul 5 : Aparate tensiune 10 bucati
Lotul 6 : Aspirator pleural 2 bucati
Lotul 7 : Negatoscop 4 bucati
Lotul 8 : Concentrator de oxigen 4 bucati
Lotul 9 : Lampa bactericida 10 bucati
Lotul 10 : Analizor biochimie 300 probe + soft 1 bucata
Lotul 11 : Microscop binocular 2 bucati
Lotul 12 : Linie Elisa (Linie automata de imunologie) 1 bucata
Lotul 13 : Balanta analitica electronica 1 bucata
Lotul 14 : Frigider cu afisaj electronic pentru uz medical 1 bucata
Lotul 15 : Aparat distilat apa 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 341, 673.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val garant part 2% din val estim pt cele 15 lot Este specific la fiecare lot Perioada valab 90 zile de la data desch Garant buna exec este 10% din val estim pt fiecare din cele 15 lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea si subcontractarea se va face conf. art.44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu compl. si modif. ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de elib-Form.12ADecl priv neincadr in prev. art.181 din OUG nr. 34/2006 -Form 12BDecl priv calit de particip la proc-Form.12CCertif const elib de ORC, val la data desch, orig sau copie legCertif de inreg fiscala, elib de ORC, fotocopie cu mentiunea conf. cu originalulCertif const priv plata oblig catre bug gen consolid de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre bug gen consolid, val la data desch, orig sau copie legCertif priv plata oblig catre bug loc elib de dir de spec din cadr Primariilor, din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch, original sau copie legPers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anului 2009, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv. Se va prezenta o copie de pe acest document. Fisa de informatii generale Formular 2.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie mai mare decat:
Pentru Lotul 1 :4.000lei
Pentru Lotul 2 :175.000 lei
Pentru Lotul 3 :1.000 lei
Pentru Lotul 4 :150.000 lei
Pentru Lotul 5 :6.000 lei
Pentru Lotul 6 :2.500 lei
Pentru Lotul 7 :3.500lei
Pentru Lotul 8 :30.000 lei
Pentru Lotul 9 :7.000lei
Pentru Lotul 10 :80.000lei
Pentru Lotul 11 :16.000 lei
Pentru Lotul 12 :50.000lei
Pentru Lotul 13 :5.000 lei
Pentru Lotul 14 :24.000 lei
Pentru Lotul 15 :30.000 lei
Pentru situatia in care se oferteaza pentru mai multe loturi, cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie mai mare decat valoarea cumulata a loturilor respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form exper simil insotit copie contract nominal si de recomand benefic Aviz funct emis MS in baza Ord nr.1636/2004 pt activ import comercializ si depozit pt categ dispoz med tipul celor ofert si care va avea inscris produc corespunz echip ofert in copieconf cu original Of sa detina o relatie jurid reprezent/comerc produs stabilita cu producat acestora se va prezenta un document doveditor al raport jurid ofertant si producat produsOf nu este importat direct se va prez autoriz din partea importat pt comerc prod ofertat si Aviz MS al import pt act comerc depoz pt categ produse ofertate si pt produc respectivi
copii doc purtand menta conf cu originalul
doc trebuie sa fie in termen de valab la data deschid ofert
dovada asig servicii repar intret verif perioadagarant si postgarant fie direct de catre acestia sau prin intermed unui alt operator ecofert asigura el insusi servic de repartrebuie sa detina si sa prez dovada autorizarii de catre producator si sa detina Aviz de funct emis MS pt activ reparare verif intretinere punere in funct dispoz med tipul celor ofert Se va prezenta copia acestuia, purtand mentiunea conform cu originalul
Daca servic de reparatii in garantie si post-garantie ale produselor ofertate se asigura prin intermediul unui alt operator economic se va prezenta dovada relatiei juridice dintre ofertant/producator si operat care asigura servic si Aviz function emis MS pt activ de repar verif intret punere in funct disp med tipul celor ofertate copieOf care va asigura servic repar intret verif in perioada de garantie si postgarantie se vor prezenta dovezi ale existentei personal pt service atestat de producat echipcopii atestate din partea producat
certif valabil privind sist propriu de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalentCopia va fi semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unui/mai multe contracte furnizareinstalare similar/e cu cel al prezentei doc a carui/caror valoare sa fie de cel putin : Lotul 1:2000leiLotul 2:100000 leiLotul 3:500 leiLotul 4:80000 leiLotul 5:3000 leiLotul 6:1000 leiLotul 7 :2000 leiLotul 8 :15000 leiLotul 9 :3500 leiLotul 10 :45000 leiLotul 11 :9000 leiLotul 12 :28000leiLotul 13 :3000 leiLotul 14 :10000 leiLotul 15 :15000leiCerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumularea cantitatilor din contractele de furnizare prezentate, pt fiecare lot in parte.Pentru toate produsele ofertate se va face dovada conformitatii produselor cu cerintele directivelor europene specifice si a aplicarii marcajului CE.loturile 5, 7, 9, 14 si 15 copii ale Declaratiei de conformitate ale producatorului privind indeplinirea cerintelor Directivei 93/42CEEloturile 1, 2, 3, 4, 6 si 8 copii ale Declaratiei de conformitate ale producatorului privind indeplinirea cerintelor Directivei 93/42CEE sau copii aleCertificatului CE, emis de un organism notificat, ce atesta indeplinirea cerintelor Directivei 93/42CEEloturile 10 si 12 copii ale Declaratiei de conformitate a producatorului privind indeplinirea cerintelor Directivei 98/79CEEloturile 11, 13 copii ale Declaratiei de conformitate CE ale producatorului privind indeplinirea cerintelor Directiv europene aplicabile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 13:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, Pta Independentei nr. 1, cam 404, et 4,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiect ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?, cod SMIS 3509 Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239613370, Email:  [email protected], Fax:  0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice pers care se considera vatamata are dreptul de a contesta termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  Pta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600 int 223, Fax:  0239619809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer