Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator, pentru: Lot 1 - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 2 - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 3 - Furnizare, montare si instalare


Anunt de participare numarul 121773/24.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp Achizitii Publice cam 132, Tel. 0239.619.600 int 249, In atentia:  MOISIU NICOLAE, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239619600, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalareaparatura medicala de specialitate si de laborator, pentru: Lot 1 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 2 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 3 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 4 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, montare si instalareaparatura medicala de specialitate si de laborator, pentru: Lot 1 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 2 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 3 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 4 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 5 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, Lot 6 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila?
II.1.1.1. Loturile au urmatoarea componenta:
Lot 1 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, ? 1. Aparat de tensiune + stetoscop? 2. Cantare nou nascut? 3. Cantar adultiLot 2 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, ? 1. ElectrocauterLot 3 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, ? 1. Analizor imunologie? 2. Analizor gaze sanguine si electroliti? 3. Analizor echilibru acido-basic? 4. Analizor automat biochimie? 5. Automat de identificare microbiologieLot 4 - Furnizare, montare si instalareaparatura medicala, ? 1. Autoclave mobil? 2. Distilator apa? 3. Centrifuga 10 pozitii? 4. Centrifuga 24 pozitii? 5. Microscop binocular? 6. Lampa UV mobila? 7. Frigider cu congelator (-60 de grade C ) special pentru laborator
? 8. Baie inactivare
? 9. Termostat aparatura reglabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33123100-9 - Tensiometru (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33191110-9-Autoclave (Rev.2)
38434500-1-Analizoare biochimice (Rev.2)
38434580-5-Analizoare imunologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:
Nr. Crt. Denumire Nr. Buc.
1 Aparat de tensiune + stetoscop 2
2 Cantare nou-nascut 2
3 Cantar adulti 2
Valoare estimata fara TVA :966.32 lei
Lotul 2: Nr. Crt. Denumire Nr. Buc.
1 Electrocauter 1Valoare estimata fara TVA :7395.37 lei fara TVA
Lotul 3:
Nr. Crt. Denumire Nr. Buc.
1 Analizor imunologie 1
2 Analizor gaze sanguine si electroliti 1
3 Analizor echilibru acido-basic 1
4 Analizor automat biochimie 1
5 Automat de identificare microbiologie 1
Valoare estimata fara TVA :304.386.88 leiLotul 4:
Nr. Crt. Denumire Nr. Buc.
1 Autoclave mobil 1
2 Distilator apa 1
3 Centrifuga 10 pozitii 2
4 Centrifuga 24 pozitii 2
5 Microscop binocular 1
6 Lampa UV mobila 1
7 Frigider cu congelator (-60 de grade C )special pentru laborator 1
8 Baie inactivare 1
9 Termostat aparatura reglabila 1
Valoare estimata fara TVA :277.326.4 lei
Valoarea estimata fara TVA: 590, 074.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val garant part 2% din val estim pt cele 4 lot Este specific la fiecare lot Perioada valab 90 zile de la data desch Garant buna exec este 10% din val estim pt fiecare din cele 4 lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea ofertantului in prev. art. 180 si art.181 duce la respingere.Trbuie prezentat Certificat de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Agentul economic trebuie sa aiba in domeniul legal de activitate dreptul de comercializare a aparatelor Oferite trebuie se prezinta certif const elib de O R C.Ofertantul trebuie sa detina Certif de inreg fiscala elib de O R C.
Ofertantul trebuie sa prezinte Certif const priv plata oblig catre bug de stat elib de DGFP val la data desch din care sa reiasa ca nu are datoriisi Certif priv plata oblig catre buget local elib de Primarii val la data desch din care sa reiasa ca nu are datorii.
Pers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie de:
Lot 1:1.500 lei fara TVA;
Lot 2:12.000 lei fara TVA;
Lot 3:500.000 lei fara TVA;
Lot 4:500.000 lei fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara ? conform Formularului nr. 4.Formularul de experienta similara va fi insotit de o copie a contractului nominalizat, mai putin clauzele de confidentialitate, si de o recomandare din partea beneficiarului respectiv. Copia va fi semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul". Daca contractul respectiv este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana.Aviz de funct emis MS Ordin nr.1636/2004 pt activ import comerc depozit dispozit medicale de tipul celor ofertate in copieAviz de function emis MS activitatea de reparare, verificare, intretinere, punere in functiune dispozitive medicale de tipul celor ofertateISO 9001 :2008/echiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita livrarea in ultimii 3 ani, a unui sau mai multe produse, similar/e cu cel al obiectelor prezentei licitatii, a carui/caror valoare sa fie de: Pentru Lotul 1 :900 lei fara TVA Pentru Lotul 2 :7.000 lei fara TVA Pentru Lotul 3 :280.000 lei fara TVA Pentru Lotul 4 :200.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila, Piata independentei, nr. 1, etaj 4, camera 404
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul imputernicit in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Proiect ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila?, cod SMIS 3508finantatprinProgramul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/ echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice pers care se considera vatamata are dreptul de a contesta termen 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  Pta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600, Fax:  0239619809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2011 19:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer