Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura de cercetare: LOT 1 ? Furnizare, montare si instalare ultracentrifuga de masa si ultracentrifuga preparativa; LOT 2 ? Furnizare montare si instalare Sistem microscopic cu achizitie de imagini pentru sectiuni histo


Anunt de participare numarul 133527/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biochimie al Academiei Romane
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Stefana-Maria Petrescu, Tel. +40 212239069, In atentia: Anca-Michaela Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 212239068, Adresa internet (URL): www.biochim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalare aparatura de cercetare: LOT 1 ? Furnizare, montare si instalare ultracentrifuga de masa si ultracentrifuga preparativa; LOT 2 ? Furnizare montare si instalare Sistem microscopic cu achizitie de imagini pentru sectiuni histologice- in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Biochimie al Academiei RomaneSpl. Independentei nr. 296, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului de achizitie publica il reprezinta furnizarea, montarea si instalarea aparaturii de cercetare: LOT 1 ? Furnizare, montare si instalare ultracentrifuga de masa si ultracentrifuga reparativa; LOT 2 ? Furnizare montare si instalare Sistem microscopic cu achizitie de imagini pentru sectiuni histologice- in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38515200-0 - Microscoape cu fluorescenta (Rev.2)
42931110-5-Centrifuge cu montare pe podea (Rev.2)
42931120-8-Centrifuge de masa (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1
Ultracentrifuga de masa ? 1 bucata;
Ultracentrifuga preparativa - 1 bucata;
Valoare estimata LOT 1- 1.085.600 lei fara TVA.
LOT 2
Sistem microscopic cu achizitie de imagini pentru sectiuni histologice - 1 bucata;
Valoare estimata LOT 2 - 734.808 LEI fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 820, 408RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot.1 ? 20.000 lei Lot.2 -14.000lei.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM -formularul nr. 9.Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documente de calificare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: - ordin de plata in contul Institutului de Biochimie, RO83TREZ70623530156XXXXX deschis la Trezoreria Sector 6 - Bucuresti. CF 4183270;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original;
- orice alt instrument de garantare, conform art. 86 din HG nr. 925/2006. Garantie de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), ), pentru fiecare lot in parte. Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a produsului sau de instalare a acestuia daca este cazul, la care se adauga 15 zile.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri nerambursabile, reprezentand Contractul de finantare POS CCE nr. 264/ 28.09.2010 ID 884.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP:
- Formular 1 si 2- Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3, in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt enumerate in anexa Formularului 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 4 in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP.
Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate Iin SEAP, in format electronic (scanare dupa documentul original si dupa traducerea autorizata in limba romana). Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta Se va prezenta in SEAP, in format electronic (scanare dupa documentul original) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca:
- documentul a fost emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
- ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Persoanele juridice straine vor prezenta in format electronic (scanare dupa documentele originale) in SEAP, documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, sa fie egala sau mai mare de: Lot 1. ? 2.000.000 lei fara TVA;Lot 2. ? 1.400.000 lei fara TVA.In situatia in care Operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.
2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a furnizat produse similare in valoare egala sau mai mare de: Lot 1 ? 1.000.000 lei;
Lot 2 -700.000 lei.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza).In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de finantare POS CCE nr. 264/ 28.09.2010 ID 884, proiect ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform. art. 256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contestatiile se vor notifica autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice al Institutului de Biochimie
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel. +40 212239069, Email: [email protected], Fax: +40 212239068, Adresa internet (URL): www.biochim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 19:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer