Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator pentru: Lot 1 ? Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 2 ? Furnizare instrumente medicale de specialitate, (cheltuieli neeligibile) in cadrul proiectului ?


Anunt de participare numarul 132700/18.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice cam 132, Tel. +40 239619600-249, In atentia: Moisiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel. +040 239619600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, montare si instalare aparatura medicala de specialitate si de laborator pentru: Lot 1 ? Furnizare, montare si instalare aparatura medicala, Lot 2 ? Furnizare instrumente medicale de specialitate, (cheltuieli neeligibile) in cadrul proiectului ?Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, cod SMIS 3510
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie se refera la furnizarea, montarea si instalarea aparaturii medicale de specialitate si de laborator, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, conform Caiet Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1Aparat de masurat tensiunea arteriala2
Aparat de masurat tensiunea arteriala cu stetoscop 10
Stetoscop 13
Tensiometru 12
Sfingomanometru1
Otoscop 2
Tonometru 1
Lupa frontala 1
Lampa consultatii tip girafa 1
Reflector 1
Reflector cu picior 4
Aparat de parafina2
Aparat pentru aerosoli individuali2
Butelie mica de oxigen cu masca 1
Cantar adulti7
Cantar cu taliometru6
Cantar pentru sugari3
Centimetru 7
Dinamometru 2
Doppler vascular1
Etuva-pupinel1
Fir cu plumb1
Flowscreen 1
Goniometru 1
Lampa ultraviolete5
Mica trusa de prim ajutor3
Negatoscop 10
Oecograf 1
Optotip pentru distanta si aproape 1
Pediometru 3
Stetoscop obstetrical1
Sursa de aspirat1
Taliometru 4
Termometru 33
Aspirator portabil3
Nebulizator3
Lot 2
Anuscop 3
Cleste de taiat tije 2
Set Diapazoane pentru explorarea sensibilitatii profunde 1
Dilatator anal 1
Foarfece chirurgical curb cu varful ascutit si cu varful bont 5
Foarfece chirurgical drept cu varful ascutit si cu varful bont 5
Foarfece de diferite dimensiuni 5
Foarfece diverse 20
Foarfece drepte si curbe 11
Trusa chirurgicala de specialitate dermatovenerologie 1
Oglinda frontala cu lampa Klar 3
Oglinzi cavum 3
Portace 1
Set diapazoane 1
Specul anal 2
Specul de consultatie otica, narinara(eventual otoscop) 10
Specul Siegel 5
Specule auriculare 5
Specule nazale 5
Speculum auricular de diferite dimensiuni 3
Stilete butonate 5
Trusa chirurgicala minima 1
Trusa de chiuretaj uterin 1
Trusa de mica chirurgie2
Trusa rinocorectii1
Trusa traheostomie si canule4
Truse de polipectomie, injectoare1
Trusa de lentile sau foropter1
Trusa de skiascopie sau refractometru1
Citoscop de diferite marimi11
Aparat pentru determinari de : glicemie, colesterol, lipide, trigliceride, acid uric, glucozurie, corpi cetonici, albuminurie, proteinurie- cu reactivi sau teste8
Lupe cu maner si cu bec de diferite dimensiuni3
Trusa antropometrica tip Ministerul Sanatatii si Familiei1
Trusa de abeslanguri pentru examinarea reflexelor de fund de gat2
Trusa de benique1
Trusa de intubatie1
Truse pentru recoltat secretii sau alte produse patologice1
Uscator de filme1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 228, 596.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot.1 ? 9.000 leiLot.2 -15.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4205491;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA, pentru fiecare lot in parte.Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a produsului sau de instalare a acestuia daca este cazul, la care se adauga 15 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta
- Formular 12A si 12 B- Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt enumerate in anexa Formularului 3
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.
Autorizatie de punere pe piata/de comercialiazare emisa pe numele operatorului economic.Se va prezenta Aviz/Certificat de inregistrare a ofertantului, emis de Ministerul Sanatatii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie egala sau mai mare de: Lot 1. -900.000 lei fara TVA;Lot 2. -1.500.000 lei fara TVA.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei
2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei
2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul castigatorului se solicita completareasi prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza).
In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a furnizat produse similare in valoare egala sau mai mare de: Lot 1 ? 450.000 lei fara TVALot 2 ? 750.000 lei fara TVA
Informatiile privind sistemul de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, cam 122, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, imputernicitul in scris al ofertantului, Reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nr. 10676/06.01.2012 verificata si publicata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoaster drept pretins ori a interes legitim in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autor contract considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila ? Compartiment Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. +040 239619600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer